Stichting WasteWorld geholpen met een business model

 

11 januari jl. was het zover: onder het toeziend oog van de notaris werd Stichting WasteWorld opgericht. De zeven partners zetten hun handtekening onder de akte. Een mooi moment, dat we na afloop met elkaar gevierd hebben met een smakelijk etentje. CustomerScope heeft geholpen met het ontwerpen van een business model en verdien model.

We zijn alle zeven bestuurders. Ernst Jonkers is de voorzitter, Henk Reijnen de penningmeester en het secretariaat is in handen van Erica Theloosen.

Doelstelling Stichting Waste World

 

Zoals in onze vorige nieuwsbrief genoemd, zoeken we coöperatieve samenwerkingen met Overheid, Onderwijs en Onderneming. We hebben al diverse partijen benaderd en die allemaal enthousiast zijn. We hopen je binnenkort te kunnen informeren wat er voor vervolgstappen op dit gebied gemaakt worden.

 

Digitaal ambitiedocument

 

Klik op de link om naar het digitale, bladerbare ambitiedocument te gaan. Ken je binnen jouw netwerk personen en/of bedrijven die geïnteresseerd kunnen zijn? Vertel ze over dit concept, stuur de nieuwsbrief of de link door.

 

Bijdrage door CustomerScope

 

CustomerScope heeft in het voortraject geholpen met het inzichtelijk maken van de verdien mogelijkheden en een passend business model.

‘Onze strategiedag met acht ondernemers, bedoeld om te zoeken naar een verdienmodel voor ons business-initiatief, was een groot succes. Tijdens het proces werden we strak begeleid daar waar dat nodig was en kregen we vrijheid op de momenten dat we zelf vooruitgang boekten. Niet het schema en/of de planning waren leidend, maar onze doelen. Anco van CustomerScope heeft dit heel knap opgevangen. Het resultaat van de dag was concreet en helder, en geeft een duidelijke houvast voor het vervolg.’ Ondernemerscollectief Midden Brabant

Ernst, Voorzitter collectie en eigenaar van streekpark Klein Oisterwijk

customerscope-black-whiteVoor het ontwerpen van krachtige proposities en nieuwe business opties, hebben wij de werksessie “business model optimalisatie” ontwikkeld. 

klantbelingen , customer engagement

Laat je verder inspireren, Schrijf je in op de nieuwsbrief

Ontvang regelmatig nieuws en ideeen over klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Dank je voor je aanmelding

Share This