Werken aan hospitality.
“De kunst om je klanten en gasten het gevoel te geven dat ze welkom zijn”.
Werken aan hospitality is de overtreffende trap van klantgericht werken. Het omvat de kunst om je klanten, relaties, gasten, cliënten of bezoekers in heel het denken en doen van de organisatie centraal te stellen. Dit vereist een sterk inlevingsvermogen, proactief voldoen aan verwachtingen én echt inleven in de behoeften.
Wij zijn specialist in hospitality en klantvraagstukken en delen graag onderstaand tips en tools om je te helpen.
Alles wat je moet weten over het werken aan hospitality.
Hospitality gaat verder dan vriendelijke service. Hospitality is een manier van bejegening, waarbij de bezoeker nog lang terugdenkt aan de ontmoeting. Het is de kunst om mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn en écht belangrijk voor je zijn.
De vraag die iedere ondernemer zich daarom zou moeten stelen is: worden de klantverwachtingen waargemaakt of zelfs overstegen? Alleen het overtreffen van klantverwachtingen leidt tot langdurige klantrelatie en veel positieve reviews. Verwachtingen waarmaken leidt tot een 8, hospitality tot een 9+.
Breng de belangrijkste klant-contactmomenten (touchpoints) in beeld!
Gratis whitepaper:
Vergroot je succes door te werken aan een organisatie brede hospitality cultuur.
Hoe werkt jouw team aan klanten een welkom gevoel geven?
‘Test jezelf in 4 minuten’
Om te weten waar je staat en waar je de focus op kunt richten, hebben we een gratis team assessment ontwikkeld. Een leuke manier om een gezamenlijke visie te ontwikkelen.
Kennissessie:
‘Werken aan een organisatie die hospitality centraal stelt’
Wil je meer te weten komen over hospitality? En ervaren hoe je dit kunt implementeren? Dan is onze kennissessie een uitkomst. Al veel directie- en management teams hebben wij geholpen met het juiste inzicht en de nodige inspiratie.
In circa 2 1/2 á 3 uur verzorgen wij een privésessie bij jou op locatie.
Anco van CustomerScope heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten. Nieuwe processen in ons bedrijfs dna geïmplementeerd. Op zo’n manier dat het niet voelde alsof er iemand alleen maar van buitenaf naar keek, maar zeer betrokken en met veel passie alsof CustomerScope Allround was.
Wij zijn enorm geholpen met de nieuwe inzichten op het gebied van hospitality en online marketing.