Specialist in customer engagement.

Klanten vinden, binden en tot trouwe fans maken ?

Werken aan customer engagement en online klantrelaties.

Werken aan customer engagement leidt tot klantenbinding en mond tot mond reclame. De engaged klant is nauw betrokken bij je bedrijf. Zoekt regelmatig contact. En inspireert en motiveert andere klanten.  CustomerScope is specialist in customer engagement en digitale marketing. Graag helpen we je ondrstaand en tools en achtergronden die je zullen helpen.

Meer over het werken aan customer engagement

Klanten die bereid zijn bijdragen te leveren in de vorm van het schrijven van reacties en delen van content (berichten, video’s, reacties, artikelen, etc) raken meer verbonden met een organisatie. Een grote community van betrokken leden levert hierdoor een sterk concurrentievoordeel op.

Engagement moet je organiseren en sturen! Dit doe je door klanten te stimuleren leuke en enthousiaste ervaringen te delen.

Beïnvloeden van het koopproces

“Customer engagement is een krachtig instrument”

In het tijdperk van digitalisering laten consumenten zich in grote mate leiden door social communities, user ervaringen en content en zijn we connected door mobile devices. Als gevolg hiervan beïnvloeden consumenten voortdurend elkaars koopbeslissingen ongeacht marketingbudget.

 

Download gratis whitepaper

‘Opzetten van een goede Facebook/Instagram aanpak’.

 

Facebook is een van de belangrijkste middellen om te werken aan customer engagement en digitale klantrelaties. Wil je meer weten over een goede Facebook aanpak?  Dan is deze whitepaper een echte aanrader. Vol tips en een handig plan van aanpak als houvast.

Kennissessie:

‘Werken aan engaged en betrokken customers’

Wil je meer weten over customer engagement en online klantrelaties bouwen? Weten hoe je social media optimaliseert? Dan is deze kennissessie een uitkomst.

In circa 2 1/2 á 3 verzorgen wij deze privésessie bij jou op locatie.

Breng de belangrijkste klant-contactmomenten (touchpoints) in beeld!

Organisaties zijn regelmatig nogal intern gericht. Werken aan customer engagement is daarom vaak ondergeschikt aan regels, procedures en afdelingsbelangen. Wij adviseren daarom altijd de klantbehoeftes tijdens de customer journey in beeld te brengen. Een customer journey map helpt je om alle touchpoints te beoordelen op hun doel en uitwerking op de klantbeleving. 

CustomerScope gezien in:

Gratis whitepaper:

Hoe implementeer je een strategie gericht op het werken aan customer engagement. 

Maak kennis met de 8 succesfactoren achter klantgerichte organisaties die uitblinken in customer engagement. Een nuttig handboek, boordevol tips en achtergronden die je beslist helpen. Overigens ontvangen wij bijzonder enthousiaste reacties van onze lezers. (5 minuten lezen)

Benieuwd naar jouw groeikansen?

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Share This