Hospitality bereiken, ons vak.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken!

Werken aan hospitality. De kunst om je klanten en gasten het gevoel te geven dat ze welkom zijn.

Hospitality is een veel gebruikte term, maar waar staat het voor? Werken aan Hospitality is de overtreffende trap van klantgericht werken. Het omvat de kunst om je klant, relatie, gast, cliënt of bezoeker in heel haar denken en doen centraal te stellen. Dit omvat een sterk inlevingsvermogen, proactief voldoen aan verwachtingen én echt willen oplossen van problemen. Jouw klant voelt dat hij belangrijk is. Wij zijn specialist in hospitality en klantvraagstukken en delen graag onderstaand tips en tools om je te helpen.

 

Alles wat je moet weten over het werken aan Hospitality.

Hospitality gaat verder dan vriendelijke service. Hospitality is een manier van bejegening, waarbij de bezoeker nog lang terugdenkt aan de ontmoeting. Het is de kunst om mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn en écht belangrijk voor je zijn. Met als gevolg een langdurige klantrelatie en veel positieve reviews.

Hoe werkt jouw team aan klanten een welkom gevoel geven?

‘Test jezelf in 4 minuten’

Om  te weten waar je staat en waar je de focus om kunt richten, hebben we een gratis team assessment ontwikkeld. Een leuke manier om een gezamelijke visie te ontwikkelen.

Breng de belangrijkste klant-contactmomenten (touchpoints) in beeld!

Organisaties zijn regelmatig nogal intern gericht. Klantbeleving is daardoor ondergeschikt aan regels, procedures en afdelingsbelangen. Wij adviseren daarom altijd de klantbehoeftes tijdens de customer journey in beeld te brengen. Een customer journey map helpt je om alle touchpoints te beoordelen op hun doel en uitwerking op de klantbeleving. 

Gratis whitepaper:

Vergroot je succes door te werken aan een organisatie brede hospitality cultuur.

Maak kennis met de 8 succesfactoren achter klantgerichte organisaties, die hospitality centraal stellen. Boordevol tips en achtergronden die je beslist helpen. (5 minuten leestijd)

CustomerScope in het nieuws:

Kennissessie:

‘Werken aan een organisatie die klantentousisame centraal stelt’

Wil je meer te weten komen over Hospitality? En ervaren hoe je dit kan implementeren? Dan is onze kennissessie een uitkomst. Al veel directie- en management teams hebben wij geholpen met het juiste inzicht en de nodige inspiratie.

In circa 2 1/2 á 3 uur verzorgen wij een privésessie bij jou op locatie.

 

‘Het team van CustomerScope heeft zeer veel kennis van hospitality en consumentengedrag. Op een effectieve manier is dit vertaald in een meer klantgerichte organisatie en creatievere oplossingen om onze medewerkers hiervoor te motiveren. Ze brengen een enorme expertise en ervaring mee om de omzet en klantbeleving te verbeteren en zijn bovendien zeer prettig om mee te werken.’ UL (Working for a Safer World since 1894.)

Berend, Managing Dirctor UL (Working for a Safer World since 1894.)

Download gratis onze whitepaper

‘Alles over hospitlaity implementeren’.

Maak kennis met de 8 succesfactoren achter klantgerichte organisaties. Een nuttig handboek, boordevol praktische tips, om actief te werken aan optimale klantbeleving. Onze opdrachtgevers reageren bijzonder enthousiast.
Share This