Inspiratie en kennis geeft groei.

Customer academy

Onze core business is kennisdeling en medewerkers inspireren. Excellente service, werken aan klantenbinden en memorabele online klantrelaties staat of valt met medewerkersenthousiasme. Bij ons staat dit centraal. 

Kennissessies

Zoek je handvatten om je klantbeleving en marktgerichtheid beter vorm te geven, dan zijn onze kennissessies echt iets voor jou. Tijdens de sessie ga je de inzichten direct toepassen op jouw organisatie. Wij verzorgen privé kennissessies in:

Teamsessies

Geregeld organiseren wij inspirerende teambuildingsessies.

We werken altijd een maatwerk aanpak uit die optimaal helpt met het inspireren van jouw team met nieuwe inzichten en impulsen om jouw doelen te behalen.

Trainingen

Training is onontbeerlijk om vaardigheden en betrokkenheid te vergroten. Onze trainingen stemmen wij altijd af op jouw behoefte en de bedrijfscultuur. Voorbeelden van training die wij verzorgen:

  • ‘De reis die klanten maken door de organisatie’
  • ‘Interne klantgerichtheid’ 
  • ‘Hospitality en gastvrijheidsgevoel’. 

Lezingen en dagvoorzitter

Regelmatig geven wij onze lezing: ‘de 8 bouwstenen voor excellente klantgerichtheid’. Tijdens de bijeenkomst worden de bouwstenen aangedragen, die klanten echt enthousiast maken en waardoor men graag zaken met je doet. 

Wij worden beoordeeld met een 9,4.

Benieuwd? Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Door de website van CustomerScope te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om voor jou de beste surfervaring mogelijk te maken. Als je doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van de cookie-instellingen of je klikt op "Accepteren" hieronder, dan ben je akkoord met deze instellingen.

Sluiten