Kennis en trainingen.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Customer academy

Onze core business is kennisdeling en medewerkers inspireren. Werken aan excellente service, digitale makreting en klantbeleving staat of valt met medewerkersenthousiasme. Dit begint bij kennis en teamwork.

Kennissessies

Zoek je handvatten om je klantbeleving en marktgerichtheid beter vorm te geven, dan zijn onze kennissessies echt iets voor jou. Tijdens de sessie ga je de inzichten direct toepassen op jouw organisatie. Wij verzorgen privé kennissessies in:

Lezingen en dagvoorzitter

Regelmatig geven wij onze lezing: ‘de 8 bouwstenen voor excellente klantgerichtheid’. Tijdens de bijeenkomst worden de bouwstenen aangedragen, die klanten echt enthousiast maken en waardoor men graag zaken met je doet.

Wij worden beoordeeld met een 9,4.

Trainingen

Training is onontbeerlijk om vaardigheden en betrokkenheid te vergroten. Onze trainingen stemmen wij altijd af op jouw behoefte en de bedrijfscultuur. Voorbeelden van training die wij verzorgen:

  • Social media trainingen
  • Interne klantgerichtheid
  • ‘Hospitality en gastvrijheidsgevoel’. 

Teamsessies

Geregeld organiseren wij inspirerende teambuildingsessies.

We werken altijd een maatwerk aanpak uit die optimaal helpt met het inspireren van jouw team met nieuwe inzichten en impulsen om jouw doelen te behalen.