Workshops en kennissessies.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Inspirerende kennissessies

CustomerScope verzorgt Inspirerende kennissessies over het digitale marketing en excellente serviceverlening. Beide zijn nodig om klanten aan je te binden. Tijdens de sessie gaan we mogelijkheden verkennen en de inzichten direct toepassen op jouw organisatie. Wij verzorgen privé kennissessies in:

Excellente service en klantbeleving

Voor directies en managementteams geven wij geregeld inspirerende kennissessies over klantbeleving en hoe je klantverwachtingen overtreft. Alleen dit leidt tot loyale klanten.

Online marketing

Onze inspirerende kennissessies over online marketing gaan we in  op de digitale wereld van vandaag de dag. De sessie is laagdrempelig en geeft volop handvatten om zelf aan de slag te gaan. Het gaat over klanten vinden, binden en loyale fans maken.

Facebook marketing

Ben jij thuis in Facebook marketing?. En hoe werk jij aan bekendheid en binding met (potentiele) klanten? En wat weet jij van Facebook adverteren? De sessie leidt direct tot beter resultaat en een plan van aanpak.

Lezingen en dagvoorzitter

Regelmatig geven wij onze lezing: ‘de 8 bouwstenen voor excellente klantgerichtheid’. Tijdens de bijeenkomst worden de bouwstenen aangedragen, die klanten echt enthousiast maken en waardoor men graag zaken met je doet.

Wij worden beoordeeld met een 9,4.

CustomerScope gezien in:

Share This