Gratis netwerklezing.

Voor abonnees van CustomerScope

Gratis netwerklezing: ‘Klantgericht ondernemen anno vandaag

 

In deze gratis netwerk lezing gaan we het succes achter bedrijven als Coolblue, Landal en KLM verkennen. Allen blinken uit in klanten fans maken van hun merk. En zijn uitgeroepen tot de meest klantgerichte bedrijven van Nederland.

In elk contact met deze organisaties, zowel offline als online, zorgen zij voor een positief gevoel en voorkomen elke vorm van irritatie. Ze beheersen het koop- en oriëntatieproces volledig, en weten via digitale middelen de relatie verder te versterken.

Hierdoor hebben ze aantoonbaar meer loyale klanten. En dus meer positieve reviews, een hogere medewerkersbetrokkenheid en  aanzienlijk betere rendementen ten opzichte van branchegenoten. In deze leuke en inspirerende lezing ga je ervaren wat hun succes is en hoe je dit zelf kunt vertalen naar jouw bedrijf.

Inhoud gratis netwerklezing

 

Klantgerichtheid gaat allang niet meer over het contact tussen mensen. Een naadloze klantervaring tussen alle online activiteiten en fysieke contacten is wat telt. Voor mij werkt een organisatie aan een excellente klantbeleving als in elke beslissing die genomen wordt het klantenthousiasme voorop staat. 

Tijdens de lezing ga je op leuke en inpirerend manier ervaren hoe je dit kunt verankeren in je bedrijfscultuur.

Bij het realiseren van een positief gevoel tijdens elk klantcontact komt veel kijken. Dit gaan we op een leuke en vooral inspirerende manier verkennen.

Z

Hoe verloopt een klantreis online en offline

Z

Trends in klantbeleving en klantrelaties versterken

Z

De theorie achter online en offline klantbeleving

Z

Hoe krijg je loyale klanten en dus repeat sales

Z

Hoe hospitality en digitale marketing elkaar aanvullen

Z

Wat is hospitality of excellente service

Lezingen van CustomerScope gezien in:

Over de begeleiding

 

Mijn naam is Anco van Geffen en ik ben jullie gastheer gedurende deze lezing. Ik heb een achtergrond in commerciële directie- en CEO-functies bij Internationale trendsetters in hospitality, leisure, toerisme en zakelijke dienstverlening. Voorbeelden hiervan zijn Ahold, Accor, Center Parcs, Achmea en Compass Group.

Hier heb ik het vak geleerd van het overtreffen van gastverwachtingen, loyale klanten krijgen en organisaties laten uitblinken in digitale marketing.

 

Reserveren

De normaalprijs voor een lezing van circa 1 uur is € 475,- excl. btw en reiskosten. Voor jouw netwerkbijeenkomst bied ik dit kosteloos aan. Voorwaarde is dat er minimaal  6 bedrijven vertegenwoordigd zijn door een directielid c.q. management team lid. 

Dank voor je belangstelling.

Zou je het contactformulier willen invullen, dan nemen ik spoedig contact met je op om de details te bespreken.

Met hartelijke groet,

Anco van Geffen

  • Graag ontvangen we informatie over de aard, datum en geschatte aantal deelnemers van de bijeenkomst.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Ontvang elke twee weken nieuws, ideeën, handige tools en ander voordeel over klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Dank voor je aanmelding.

Share This