workshop over klantbeleving

Vrij toegankelijk voor iedereen op het Makro netwerkplein

Workshop: Werken aan optimale klantbeleving en -dus- omzetgroei

‘Elk contact met jouw organisatie is een moment van de waarheid’

Voor het Makro netwerkplein geven wij de workshop ‘optimale klantbeleving bereiken en-dus omzetgroei’. In de workshop ‘optimale klantbeleving’ ga je ervaren dat elk klantcontact met jouw organisatie een moment van de waarheid is. Tijdens deze kennissessie reiken we tools en inzichten aan voor het creëren van dé succesfactoren om klanten aan je te binden, nieuwe instroom te realiseren en klantbeleving te vergroten. En -dus- omzetgroei bereiken.

Je gaat ervaren wat het succes is achter de meest klantgerichte organisaties van Nederland, bijvoorbeeld Cool Blue, Landal en KLM. In elk contact met deze organisaties, zowel offline als online,  zorgen zij voor een positief gevoel en voorkomen elke vorm van irritatie. Hierdoor hebben ze aantoonbaar meer loyale klanten, positieve reviews, een hogere medewerkers betrokkenheid, een sterke online zichtbaarheid en hebben een aanzienlijk beter rendement ten opzichte van branchegenoten.We gaan hun succes direct vertalen naar jouw bedrijf.

Inhoud kennissessie voor het Makro Netwerkplein

Bij het realiseren van een positief gevoel tijdens elk klantcontact komt veel kijken.

Z

De theorie achter online en offline klantbeleving

Z

Hoe veranker je dit in jouw bedrijf

Z

De klantreis en momenten van de waarheid

Z

Toepassen op jouw situatie

Na afloop

Na afloop weet je hoe en waar je jouw business in klantbeleving kan optimaliseren. Je krijgt inzicht in:

R

Merkbeleving

Dit begint bij jou en jouw medewerkers.

R

Relatie versterken

Hoe je een community bouwt en onderhoudt.

R

Meten is weten

Hoe je voortgang kunt meten.

R

E-book

En na afloop ontvang je ons e-book als naslagwerk.

R

Hoe oriënteren klanten

Wat is een customer journey en hoe speel je hier op in.

R

Het belang van de 3B's

Hoe bereik je klanttevredenheid, klantbeleving en loyaliteit.

R

Excellente service

Hoe je excellente service en klachtafhandeling krijgt.

Reserveren

Deze kennissessie is vrij toegankelijk voor iedereen en wordt gegeven op de volgende Makro netwerkpleinen:

Na afloop ontvang je ons E-book de 8 bouwstenen voor een klantgerichte organisatie.

Normaal vraag ik 299,- excl. btw en reiskosten voor deze strategische sessie. Na aanmelding reken ik dan ook op je komst.

Onze deelnemers aan het woord

Over de begeleiding

Mijn naam is Anco van Geffen en ik ben jouw gastheer gedurende deze lezing. Ik heb een achtergrond in commerciële directie- en CEO-functies bij Internationale trendsetters in hospitality, leisure, toerisme en zakelijke dienstverlening. Voorbeelden hiervan zijn Ahold, Accor, Center Parcs, Achmea en Compass Group.

Hier heb ik het vak geleerd van het overtreffen van gastverwachtingen, loyale klanten krijgen en organisaties laten uitblinken in klantbeleving.

Tijdens mijn eerste baan bestaat internet nog nauwelijks en moeten sociale media nog worden uitgevonden. Ik heb het geluk dat ik vanaf de opkomst van web 2.0 (social web) in 2001 in het hart van operations en marketing actief ben.  Dit leidt ertoe dat ik veel ervaring opdoe in bedrijfsculturen waarin mensen merkbeloftes waarmaken, data wordt ingezet om persoonlijk relevant te worden, beleving en inspiratie centraal staan en online hierop naadloos is aangesloten. Concepten en businessmodellen verrijken met e-businesstoepassingen en online en offline klantbeleving is mijn leven geworden.