Gratis quick scan

Hoe werkt jouw organisatie aan klantenthousiasme? 

“Test jezelf in 4 minuten. Ontdek waar je kansen liggen om te werken aan customer loyalty. En -dus- kansen in omzetgroei”

Vraag de test aan

* indicates required

Een krachtige tool:

Ons klantgerichtheid assessment  (met toelichting en benchmark) helpt direct te bepalen waar jouw sterktes en zwaktes liggen. Door de vragen ontdek je waar jouw organiatie kan werken aan excellente serviceverlening (of Delight). En dus profiteren van customer loyalty.

We ontvangen veel goede reacties van management teams die het gezamenlijk invullen en leren van de verschillen van inzicht.

Wat komt aan de orde:

In 4 minuten ga je ervaren waar je verbeteropties liggen op het gebied van:

  • Merkbeleving
  • Klantbelang centraal in elk contact
  • Bevorderen bijzondere klantcontacten
  • Verzamelen en leren van klantfeedback
  • Onderlinge communicatie
  • Klantbetrokkenheid via bijv social media.

Door de website van CustomerScope te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om voor jou de beste surfervaring mogelijk te maken. Als je doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van de cookie-instellingen of je klikt op "Accepteren" hieronder, dan ben je akkoord met deze instellingen.

Sluiten