Optimaliseren is ons vak

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Customer development

‘Organisatieontwikkeling’

 

Scoren in service, klantbeleving en sales vraagt om optimale samenwerking en de klant centraal stellen. Onze expertise is organisaties in hun kracht zetten en afdelingen optimaal laten samenwerken.

Door het verschaffen van kennis en gezamenlijk een plan maken en uitvoeren halen we het beste in mensen naar boven. Graag helpen we ook jouw groeiambities te realiseren door (klik icoon):

Inbound marketing

Beter scoren in sales & marketing.

Customer Journey design

Klantbeleving bereiken en borgen.

Excellente service

Hospitality cultuur invoeren.

Organisatiecoaching

Veranderingen doorvoeren.

Merkbelofte uitwerken

Merk & kernwaarden bepalen.

Onderzoeksvormen

Van business audit tot enquêtes.

Strategie sessies

Leiden discussie sessies.

CustomerSupport®

 

CustomerSupport® is ons antwoord op betaalbare en effectieve organisatieontwikkeling, strategisch support en digitale marketing implementeren. Lees snel waarom.

CustomerScan®

 

Een unieke organisatie audit om gedegen je markt- en klantgerichtheid in beeld te brengen. Het analyseert de 8 belangrijkste succesfactoren.   

 

Business model innovatie

Geregeld helpen wij ondernemers met: een nieuw business idee uitwerken, ondernemingsstrategie bepalen, proposities ontwikkelen en /of het verdienmodel verbeteren.

 

Benieuwd naar jouw groeikansen?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.