Optimaliseren is ons vak

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Customer development

Verbeteringen doorvoeren vraagt om expertise in het uitwerken van strategie, ontwerp van maatwerkprogramma’s, oplossen van problemen, begeleiden van projecten en jouw belangen regisseren van A tot Z.

Consultancy en Projectbegeleiding

Wij beschikken over ervaren consultants en gecertificeerde projectmanagers. Ze kunnen terugvallen op ons vakkundige realisatienetwerk met brede expertises. 

Onderzoeksvormen

 

Wij beschikken over diverse bewezen methodes om het  klantenthousiasme en de kansen & bedreigingen in beeld te brengen. 

CustomerSupport®

Veranderingen doorvoeren vergt veel ervaring. En roept onzekerheid op tijdens het traject. Om jou effectief en betaalbaar te ondersteunen bij organisatieontwikkeling, hebben wij CustomerSupport® ontwikkeld. Een unieke vorm van 24/7 consultancy op basis van een low cost abonnement. 

Strategische teamsessie:

Customer Journey mapping

Organisaties zijn veelal intern gericht. Dit krachtige instrument helpt je outside in te denken. En in de huid van de klant te kruipen. Met als gevolg een optimale klantbeleving en marktgerichtheid.

Strategische teamsessie:

Merkbelofte en merkidentiteit bepalen.

Je merk- of organisatie identiteit is één van de meest invloedrijke motoren van je succes en dus je bestaansrecht. Deze werksessie brengt de merkessentie in beeld. En helpt je dit professionelee te gaan laden in jouw organisatie.

Strategische teamsessie:

business model innovatie

Deze werksessie helpt teams inzicht te krijgen in het business en verdienmodel. Het kent vele toepassingen; nieuw business idee uitwerken, ondernemingsstrategie bepalen, prosposities positioneren en /of het verdienmodel verbeteren.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.