Optimaliseren is ons vak

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Customer development

 

Klant- en marktgerichtheid optimaliseren vraagt om brede kennis van organisatieontwikkeling. Immers verandering werkt in alles door. Onze experts hebben zich bewezen in strategie uitwerking, ontwerpen maatwerkprogramma’s en begeleiden van veranderingen. Graag helpen we door;

Organisatie coaching

 

Om jou effectief en betaalbaar te ondersteunen bij organisatieontwikkeling, hebben wij CustomerSupport® ontwikkeld. Een unieke vorm van 24/7 consultancy op basis van een low cost abonnement. 

Onderzoek

 

Vernieuwen en verbeteren begint met weten waar je staat. Wij beschikken over bewezen methoden om  klanttevredenheid in beeld te brengen.

Ook hebben we CustomerScan® ontwikkeld. Een unieke organisatie scan die de markt- en klantgercihtheid in beeld brengt. 

 

Project-begeleiding

 

Wij beschikken over ervaren consultants en gecertificeerde projectmanagers. Ze kunnen terugvallen op ons vakkundige realisatie netwerk met brede expertises. 

 

Strategische teamsessie:

Customer Journey mapping.

Organisaties zijn veelal intern gericht. Deze krachtige sessie helpt je outside in te denken en in de huid van de klant te kruipen. Met als gevolg een optimale klantbeleving en marktgerichtheid.

 

Strategische teamsessie:

Merkbelofte en merkidentiteit bepalen.

Je merk- of organisatie identiteit is één van de meest invloedrijke motoren van je succes en dus je bestaansrecht. Deze werksessie brengt de merkessentie in beeld. En helpt je dit professioneel te gaan laden in jouw organisatie.

 

Strategische teamsessie:

business model innovatie

Deze werksessie helpt teams inzicht te krijgen in het business- en verdienmodel. Het kent vele toepassingen; nieuw business idee uitwerken, ondernemingsstrategie bepalen, proposities ontwikkelen en /of het verdienmodel verbeteren.

 

Benieuwd naar jouw groeikansen?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.