CustomerSupport®

‘Onze oplossing om organisaties betaalbaar te ondersteunen.’

CustomerSupport® is bedoeld voor ondernemers en directies die behoefte hebben aan ervaren begeleiding, coaching en iemand om vakkundig mee te sparren.

Speciaal hiervoor hebben wij CustomerSupport® ontwikkeld. In zowel aanpak als tarief zijn wij beslist vernieuwend. 

De kracht van CustomerSupport®

‘Voeg een kennispartner toe aan je team.’

Onze consultants beschikken over minimaal 25 ervaring in organisatieontwikkeling, klantgericht ondernemen, hospitality implementeren, digitale transities en nieuwe business concepten. En ze kunnen terugvallen op het brede kennisnetwerk van CustomerScope.

Nu kan sparren met een ervaren consultant kostbaar zijn. En zeker als er behoefte is aan begeleiding. Hieraan maakt CustomerSupport® een einde. Bij het aangaan van de samenwerking spreken wij een fixed fee af, waarin de begeleidingsuren afgekocht worden en je onbeperkt support* krijgt.

CustomerSupport voegt als het ware een kennispartner toe aan je team, die helpt jouw agenda te realiseren. 

 

De 6 voordelen van CustomerSupport ®

 

 

Strategisch advies en sparren

‘Verkennen van opties’

Onbeperkt sparren over de strategische, operationele en teamzaken die je bezig houden.

w

Projecten begeleiden en uitwerken

‘Dialoog en kennisoverdracht’

Structureel hulp bij verandervraagstukken en onbeperkte coaching van teamleden.

k

Creativiteit

‘Verfrissende ideeën’

Noodzakelijke creativiteit om jouw organisatie op een ander manier naar je business te laten kijken.

Problemen oplossen

‘Snelheid is key’

Door ons kennisnetwerk beschikken we snel over noodzakelijke hulp. 

Beter rendement

‘Effectiever advies’

Een langdurige relatie, die zich kan inleven in het bedrijf,  levert aanzienlijke betere resultaten.

24/7 consultancy voor een fixed prijs

‘Meer voor minder’

Maandelijks factureren we een vast bedrag ongeacht het aantal begeleidings- en adviesuren.

Tevreden opdrachtgevers geholpen door CustomerSupport®:

Anco van CustomerScope heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten. Nieuwe processen in ons bedrijfs dna geïmplementeerd. Op zo’n manier dat het niet voelde alsof er iemand alleen maar van buitenaf naar keek, maar zeer betrokken en met veel passie alsof CustomerScope Allround was. 

Wij zijn enorm geholpen met de nieuwe inzichten op het gebied van hospitality en online marketing.

Marc Bonte

Eigenaar , Sportcenter Allround

‘Tineke heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan het upgraden van onze services. Opvallend zijn de volwassen en warme wijze van opereren, waardoor langdurig het vertrouwen van de mensen gewonnen werd. Het leverde ons in korte tijd een flinke verbetering op en werd de rust in het team bewaard. Ik ben zeer content met haar inzet.’

Bedrijfschap Horeca & Catering

Wolter, Algemeen directeur Bedrijfschap Horeca & Catering,

‘Samenwerken met Tineke doet mij altijd plezier! Ze luistert uitstekend, begrijpt de belangen van alle partijen en brengt daardoor gemakkelijk samenwerking tot stand. Het heeft mij enorm geholpen bij het behouden van en aantrekken van opdrachtgevers.’ Leo BV

Peter, Oprichter en eigenaar van Leo BV

Over het abonnement  

 

Maandelijks factureren we een vast bedrag ons normale tarief is € 2500,–* per maand. Dit is ongeacht het aantal begeleidings-, advies- en uitwerkingsuren. Je koopt als het ware alle uren af.

*Binnen het abonnement is niet voorzien in het maken van uitgebreide (schriftelijke) organisatie analyses, langdurige meerdaagse begeleiding van verandertrajecten en verzorgen van trainingen en medewerkers sessies. Uiteraard kunnen we dit verzorgen en gaan graag met je in gesprek om de beste maatwerkoplossing te bepalen

 

 

Maak een vrijblijvende afspraak.

 Wil je erover van gedachten wisselen in het kader van je eigen ideeën? Een vrijblijvende brainstormsessie met CustomerScope levert je verrassende inzichten op en creatieve oplossingen.

 

 

 

 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.