Organisatiecoaching

‘CustomerSupport ®, onze oplossing om organisaties betaalbaar te ondersteunen’

CustomerSupport® is bedoeld voor ondernemers en directies die behoefte hebben aan ervaren begeleiding, coaching en iemand om vakkundig mee te sparren.

Uit ervaring weten wij dat er de angst is voor hoge kosten. Om dit probleem op te lossen hebben wij CustomerSupport ® ontwikkeld.

Een unieke vorm van consultancy, waarbij onze senior-consultants 24/7 advies geven op jouw vraagstukken en veranderingen begeleiden. Dit in een unieke abonnementsvorm. 

De 6 voordelen van CustomerSupport ®

 

 

Strategisch advies en sparren

‘Verkennen van opties’

Onbeperkt sparren over de strategische, economische en team zaken die je bezig houden.

w

Projecten begeleiden en uitwerken

‘Iemand aan jouw kant’

Structureel hulp bij het uitwerking van voorstellen, oplossen problemen en coachen teamleden.

k

Creativiteit

‘Verfrissende ideeën’

Noodzakelijke creativiteit om jou op een ander manier naar je business te laten kijken.

Problemen oplossen

‘Snelheid is key’

Door ons kennisnetwerk beschikken we snel over noodzakelijke hulp. 

Beter rendement

‘Effectiever advies’

Een langdurige relatie, die zich kan inleven in het bedrijf,  levert aanzienlijke betere resultaten.

24/7 consultancy voor een fixed prijs

‘meer voor minder’

Maandelijks factureren we een vast bedrag ongeacht het aantal begeleidings- en adviesuren.

Opdrachtgevers tevreden over CustomerSupport®:

‘Het team van CustomerScope heeft zeer veel kennis van hospitality en consumentengedrag. Op een effectieve manier is dit vertaald in een meer klantgerichte organisatie en creatievere oplossingen om onze medewerkers hiervoor te motiveren. Ze brengen een enorme expertise en ervaring mee om de omzet en klantbeleving te verbeteren en zijn bovendien zeer prettig om mee te werken.’

Berend

Managing Director, UL

‘Tineke heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan het upgraden van onze services. Opvallend zijn de volwassen en warme wijze van opereren, waardoor langdurig het vertrouwen van de mensen gewonnen werd. Het leverde ons in korte tijd een flinke verbetering op en werd de rust in het team bewaard. Ik ben zeer content met haar inzet.’

Bedrijfschap Horeca & Catering

Wolter, Algemeen directeur Bedrijfschap Horeca & Catering,

‘Samenwerken met Tineke doet mij altijd plezier! Ze luistert uitstekend, begrijpt de belangen van alle partijen en brengt daardoor gemakkelijk samenwerking tot stand. Het heeft mij enorm geholpen bij het behouden van en aantrekken van opdrachtgevers.’ Leo BV

Peter, Oprichter en eigenaar van Leo BV

De kracht van CustomerSupport ®

 

Wij zien dat MKB ondernemers vertrouwen op ervaringen en weinig advies inwinnen. En dit vinden we jammer! Uit ervaring weten wij dat sparren met een senior adviseur veel inzicht verschaft. Denk aan strategisch, bedrijfseconomisch en commercieel. CustomerSupport ® brengt hier verandering in. In zowel aanpak als tarief zijn wij beslist vernieuwend.

Onze consultants beschikken over veel ervaring in organisatieontwikkeling, klantgericht ondernemen, (digitale) marketing en nieuwe business concepten. En kunnen terugvallen op een breed kennisnetwerk van CustomerScope. Een goed plan en goede doorlopende ondersteuning levert je daarom al snel beter resultaat.

Over het abonnement

 

We spreken een bezoekfrequentie af gedurende een bepaalde periode. In het begin meestal wekelijks een dag. Naar verloop van tijd groeit dit naar een dagdeel per weken. 

Maandelijks factureren we een vast bedrag. Dit is ongeacht het aantal begeleidings-, advies- en uitwerkingsuren. Je koopt als het ware alle uren af. Dit abonnement* bedraagt € 2250,- per maand exclusief btw en reiskosten.

 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

*Binnen het abonnement is niet voorzien in het maken van uitgebreide (schriftelijke) organisatie analyses, intensieve meerdaagse begeleiding van verandertrajecten en verzorgen van trainingen en medewerkers sessies. Uiteraard kunnen we dit verzorgen en gaan graag met je in gesprek om de beste maatwerkoplossing te bepalen