Hospitality invoeren, ons vak.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken!

Hospitality cultuur bereiken.

“De kunst om je klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn”.

Hospitality gaat verder dan vriendelijke service. Hospitality is een manier van bejegening, waarbij de bezoeker nog lang terugdenkt aan de ontmoeting. Het is de kunst om mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn en écht belangrijk voor je zijn. 

Dit vereist een organisatiecultuur waarin inlevingsvermogen, proactief voldoen aan verwachtingen én echt inleven in de behoeften, centraal staan.

Graag helpen we je met cultuurveranderingen.

 

 

Onze aanpak in hospitality implementeren

 

Onze consultants beschikken over minimaal 25 jaar ervaring in hospitality implementeren en hanteren in de regel 5 stappen:

Stap 1: eerst onderzoeken wij de organisaties om de verander-vaardigheid en sterktes en zwaktes in beeld te brengen. Hiervoor gebruiken wij onze CustomerScan.

Stap 2: samen met de opdrachtgever bepalen we de strategie (hiervoor leveren we scenario’s aan). Op basis hiervan en de inzichten uit stap 1 bepalen we de noddzakelijk veranderingen. Dit leggen we vast in een interventieplan.  

Stap 3: nu eerst alle stakeholders enthousiast krijgen. Hierbij wordt veel aandacht besteed aan het draagvlak en kennisoverdracht.

Stap 4: de gewenste veranderingen samen met het team implementeren. Dit volgen wij nauwkeurig en sturen bij indien noodzakelijk. 

Stap 5: borgen van de verandering. Ook als we weer weg zijn, moet het resultaat blijven groeien. 

 

Gratis whitepaper:

Vergroot je succes door te werken aan een organisatie brede hospitality cultuur.

Maak kennis met de 8 succesfactoren achter klantgerichte organisaties, die hospitality centraal stellen. Boordevol tips en achtergronden die je beslist helpen. (5 minuten leestijd)

Anco van CustomerScope heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten. Nieuwe processen in ons bedrijfs dna geïmplementeerd. Op zo’n manier dat het niet voelde alsof er iemand alleen maar van buitenaf naar keek, maar zeer betrokken en met veel passie alsof CustomerScope Allround was.

Wij zijn enorm geholpen met de nieuwe inzichten op het gebied van hospitality en online marketing.

Marc Bonte

Eigenaar , Sportcenter Allround

‘Het team van CustomerScope heeft zeer veel kennis van hospitality en consumentengedrag. Op een effectieve manier is dit vertaald in een meer klantgerichte organisatie en creatievere oplossingen om onze medewerkers hiervoor te motiveren. Ze brengen een enorme expertise en ervaring mee om de omzet en klantbeleving te verbeteren en zijn bovendien zeer prettig om mee te werken.’

UL (Working for a Safer World since 1894.)

Berend, Managing Director UL

Benieuwd naar jouw groeikansen?

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Share This