Een optimale digitale aanpak.

Meer leads, meer omzet meer klanttevredenheid.
Home » Onze dienstverlening » Customer Realisatie » Digitale marketingstrategie

 Een optimale digitale marketingstrategie uitwerken. 

‘Een optimale doelgroep aanpak door een marketing- en salesfunnel’

Online gevonden worden, meer klanten werven en behouden is vandaag de dag steeds lastiger. En heb je eindelijk een bezoeker op je website, weet je niet wie het is. Dit is waarom veel bedrijven investeren in een optimale digitale marketingstrategie. 

Een moderne digitale marketing aanpak stroomlijnt en optimaliseert alle sales, service en online marketing activiteiten. Het goed opzetten hiervan garandeert een toename van het aantal leads, toename van de omzet, meer klantloyaliteit en afnemende acquisitiekosten.

De componenten voor een optimale digitale marketingstrategie.

Strategie

Op basis van interviews en onze digitale marketing-audit brengen we de situatie in beeld. 

Design

Als we de organisatie kennen maken we een maatwerk plan van aanpak. Wat nemen we mee. Klik hier

Support

Samen met het team aan de slag, in het tempo dat de organisatie financieel en operationeel aan kan. 

FraaI en compleet programma met ruimte voor de specifieke kernwaarden van de onderneming. Kortom effectief maatwerk, uitgevoerd met inzicht een passie. Value for money, Anco!

Jan Bovenlander

Directeur, Booz BV

‘CustomerScope brengt een enorme expertise en ervaring mee om de omzet en klantbeleving te verbeteren en zijn bovendien zeer prettig om mee te werken.’

UL (Working for a Safer World since 1894.)

Berend, Managing Director UL

De voordelen van het investeren in een digitale marketingstrategie.

R

75% meer leads uit je website

R

3X meer conversies

R

Lagere kosten per lead

R

Gericht op langdurige klantrelaties

R

Vervangt koude (dure) acquisitie

R

Optimaliseert de afstemming tussen marketing, sales en service afdelingen

R

Past volledig in nieuwe privacy wetgeving

Opzetten van een optimale digitale marketingstrategie.

‘Kort iets over de kracht hiervan’.

Een goede online aanpak kent 4 fases. Deze zijn erop gericht actief je doelgroep te bewerken en door digitale tools te stimuleren klant te worden. Om hierin succesvol te zijn is het zaak je aanpak gestructureerd op te zetten, een marketing en sales funnel bouwen.  Een goede aanpak bestaat daarom uit:

  1. Het aantrekken van prospects naar je website
  2. Het converteren van website bezoekers in leads
  3. Het opvolgen van leads tot het klanten zijn
  4. Het versterken en uitbouwen van de relatie.

 

Behoefte aan verrassende ideeën?

Download gratis whitepaper: ‘ontwerp een digitale marketing strategie’.

‘meer leads, meer sales en meer klantloyaliteit’

Na het lezen van dit handboek weet je wat een moderne digitale marketing aanpak is, hoe je dit in de basis opzet en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.

Share This