Specialistische oplossingen

 

Bij het geven van advies en het realiseren van projecten kunnen we terugvallen op ons ‘realisatienetwerk’ van experts, professionals en thought leaders. Hierdoor zijn wij in staat onafhankelijk en voordelig een samenwerking met specialisten te organiseren. Onderstaand voorbeelden van partners in ons netwerk:

Klantcontact en -behoud

  • Klantenprogramma’s zoals: Win-back acties | Retentie programma’s | Activatieprogramma’s
  • CRM
  • Web care en call center service
  • Social media implementaties
  • Community management (social media) creatie en implementeren
  • Ontwikkelen score-cards en valide sturingskengetallen

Traffic en conversie optimalisatie

  • Marketing automation
  • Customer journey – & Omni channel optimalisatie
  • Website aanpassing, usability en web design (UX) optimalisatie
  • Online marketing

Onderzoek

  • Mystery visits on- en offline
  • Specifiek klantonderzoek en meten klantloyaliteit, NPS, CES, Satisfactie
  • Klantonderzoek bij het maken van nieuwe proposities en customer journey analyses
  • Effect Rapportages in online reputatie en social media

 

Klantbeheer en engagement

  • Customer relationship management optimalisatie (CRM).
  • Ontwikkelen van engagement campagnes, bijv. nieuwsbrieven, loyaliteitscampagnes, facebook acties, social media, loyaliteitsprogramma’s, etc
  • Data analyse en big data optimalisatie
  • Systemen en software

 

In alle gevallen geldt dat we eerst die randvoorwaarden bepalen waarbij jij je als ondernemer prettig voelt. Graag lichten we een en ander persoonlijk toe.