Optimale marketing.

Meer leads, meer omzet meer klanttevredenheid.

 De optimale digitale strategie uitwerken. 

‘Een optimale doelgroep aanpak door marketing, sales en service’

Online gevonden worden, meer klanten werven en behouden is vandaag de dag steeds lastiger. En heb je eindelijk een bezoeker op je website, weet je niet wie het is. Dit is waarom veel bedrijven investeren in een optimale digitale marketing strategie. 

Een moderen marketing aanpak stroomlijnt en optimaliseert alle sales, service en online marketing activiteiten. Het goed opzetten hiervan garandeert een toename van je omzet en plezier in de samenwerking.

De voordelen van het investeren in een digitale strategie.

R

75% meer leads uit je website

R

3X meer conversies

R

Lagere kosten per lead

R

Gericht op langdurige klantrelaties

R

Vervangt koude (dure) acquisitie

R

Optimaliseert de afstemming tussen marketing, sales en service afdelingen

R

Past volledig in nieuwe privacy wetgeving

Opzetten van een optimale digitale marketingstartegie.

‘Kort iets over de kracht hiervan’.

Het zoekproces van je doelgroep begint online en  dus moet je opvallen om bezoekers naar je site te krijgen. Een goede website voorziet erin dat websitebezoekers gestimuleerd worden email gegevens achter te laten. Dit stelt je in staat te werken aan een relatie door de inzet van digitale tools. Een goede online aanpak kent 4 fases:

  1. Het aantrekken van prospects naar je website
  2. Het converteren van website bezoekers in leads
  3. Het opvolgen van leads tot het klanten zijn
  4. Het versterken en uitbouwen van de relatie.

 

Onze aanpak garandeert een breed gedragen resultaat.

Onze aanpak bestaat in de regel uit 5 stappen:

Stap 1: inbound marketing audit. Op basis van interviews en onze inbound-audit brengen we de huidige situatie in beeld. 

stap 2: plan van aanpak bepalen. Als we de organisatie kennen maken we een maatwerk plan van aanpak. Zie checklist klik hier

stap 3: kennissessie. Nu eerst iedereen enthousiast maken, plan uitleggen, kennis delen en draagvlak krijgen.

stap 4: aan het werk. Samen met het team aan de slag in het tempo dat de organisatie financieel en operationeel aan kan. Hierbij volgen wij nauwkeurig de vorderingen.

stap 5: borgen. Ook als we weer weg zijn moet de nieuwe manier van werken blijven groeien.

FraaI en compleet programma met ruimte voor de specifieke kernwaarden van de onderneming. Kortom effectief maatwerk, uitgevoerd met inzicht een passie. Value for money, Anco!

Jan Bovenlander

Directeur, Booz BV

‘Het team van CustomerScope heeft zeer veel kennis van hospitality en consumentengedrag. Op een effectieve manier is dit vertaald in een meer klantgerichte organisatie en creatievere oplossingen om onze medewerkers hiervoor te motiveren. Ze brengen een enorme expertise en ervaring mee om de omzet en klantbeleving te verbeteren en zijn bovendien zeer prettig om mee te werken.’

UL (Working for a Safer World since 1894.)

Berend, Managing Director UL

Maak een vrijblijvende afspraak. 

Wil je erover van gedachten wisselen? Een brainstormsessie met CustomerScope levert je verrassende inzichten op

Download gratis whitepaper inbound marketing

‘In 5 stappen een optimale samenwerking tussen sales en digitale marketing opzetten’

Na het lezen van dit handboek weet je wat een moderne marketing aanpak is, hoe je digitale marketing in de basis opzet en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.

Share This