Service design, ons vak.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken!

Service design.

“Organisaties helpen, zodat ze uitblinken in een excellente serviceverlening is onze passie.”

Service design gaat over het ontwerpen van maatwerkoplossingen voor organisaties, waardoor klanten zich gewaardeerd en thuis voelen. Hierbij staat het bereiken van een excellente serviceverlening centraal. Dit is een manier van bejegening, waarbij jouw klant nog lang terugdenkt aan de ontmoeting. Verderop gaan we in op de voordelen.

Door service design en de technieken die wij hiervoor gebruiken brengen we jouw sterktes en zwaktes in beeld en vertalen dit naar oplossingen. Met als doel meer loyaliteit en klantenbinding.

Graag helpen we ook jou met service design.

 

 

De voordelen van een excellente service voor jouw organisatie

R

Minder medewerkers verloop

R

Hogere klantloyaliteit en klanttevredenheid

R

Lagere sales en marketing kosten

R

Meer positieve reviews en klantreacties

R

tot wel 10* betere retentie

R

Hogere gemiddelde besteding per klant

R

Minder klachten en after sales issues

R

Lagere prijsgevoeligheid

Onze aanpak in service design

Onze consultants beschikken over minimaal 25 jaar ervaring in het ontwerpen van service en hospitality programma’s. Wij hanteren in de regel 5 stappen:

Stap 1: eerst onderzoeken wij de organisaties om de verander-vaardigheid en sterktes en zwaktes in beeld te brengen. Hiervoor gebruiken wij onze CustomerScan.

Stap 2: samen met de opdrachtgever bepalen we de strategie (hiervoor leveren we scenario’s aan). Op basis hiervan en de inzichten uit stap 1 bepalen we de noodzakelijke veranderingen. Dit leggen we vast in een interventieplan.  

Stap 3: nu eerst alle stakeholders enthousiast krijgen. Hierbij wordt veel aandacht besteed aan het draagvlak en kennisoverdracht.

Stap 4: de gewenste veranderingen samen met het team implementeren. Dit volgen wij nauwkeurig en sturen bij indien noodzakelijk. 

Stap 5: borgen van de verandering. Ook als we weer weg zijn, moet het resultaat blijven groeien. 

 

Gratis whitepaper:

Vergroot je succes door te werken aan een organisatie excellente service.

Maak kennis met de 8 succesfactoren achter klantgerichte organisaties, die hospitality centraal stellen. Boordevol tips en achtergronden die je beslist helpen. (5 minuten leestijd)

Referenties:

‘Anco heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten.’

Marc Bonte

Eigenaar , Sportcenter Allround

‘Op een effectieve manier is mijn wens vertaald in een meer klantgerichte organisatie en teammotivatie hiervoor.’

UL (Working for a Safer World since 1894.)

Berend, Managing Director UL

‘ Het resultaat was concreet en helder, en geeft een duidelijke houvast voor het vervolg.’

Ondernemerscollectief Midden Brabant

Ernst, Voorzitter collectie en eigenaar van streekpark Klein Oisterwijk

‘Tineke heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan het upgraden van onze services.’

Bedrijfschap Horeca & Catering

Wolter, Algemeen directeur Bedrijfschap Horeca & Catering,

FraaI en compleet programma. Value for money, Anco!

Jan Bovenlander

Directeur, Booz BV

Benieuwd naar jouw groeikansen?

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Share This