Inspiratie en kennis geeft groei.

Inspirerende kennissessies

CustomerScope is specialist in klantvraagstukken, zoals klantbehoud en nieuwe klanten aantrekken. Hiervoor verrzorgen wij kennissessies en workshops voor Management teams en Directie. Tijdens de sessie ga je de inzichten direct toepassen op jouw organisatie. Wij verzorgen privé kennissessies in:

Excellente service en klantbeleving

Voor directies en management teams geven wij de kennissessie ‘Werken aan optimale klantbeleving en loyale klanten’. Hierin maak je kennis met de wereld achter excellente dienstverlening, customer delight en hospitality. We gaan de 8 succesfactoren verkennen waardoor klanten graag zaken met je doen en echt enthousiast worden.

    Online marketing  

    Onze kennissessie ‘online beter presteren’ richt zich op ondernemers die meer willen begrijpen van de digitale wereld. Onze kennissessie online beter presteren is laagdrempelig en geeft volop handvaten om zelf aan de slag te gaan. Of om je organisatie of leveranciers beter aan te sturen. 

    Facebook marketing

    Ben jij thuis in Facebook marketing?. En hoe werk jij aan bekendheid en binding met (potentiele) klanten? En wat weet jij van Facebook adverteren? De sessie leidt direct tot beter resultaat en een plan van aanpak.

    Lezingen en dagvoorzitter

    Regelmatig geven wij onze lezing: ‘de 8 bouwstenen voor excellente klantgerichtheid’. Tijdens de bijeenkomst worden de bouwstenen aangedragen, die klanten echt enthousiast maken en waardoor men graag zaken met je doet.

    Wij worden beoordeeld met een 9,4.

    Door de website van CustomerScope te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

    De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om voor jou de beste surfervaring mogelijk te maken. Als je doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van de cookie-instellingen of je klikt op "Accepteren" hieronder, dan ben je akkoord met deze instellingen.

    Sluiten