Onze onderzoeks-vormen.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Onze onderzoeksvormen

 

Wij beschikken over beproefde methodes om situaties in beeld te brengen. We helpen je graag met het onderzoeken van de klanttevredenheid. Maar ook lichten we geregeld organisaties door en helpen om een juiste strategie te formuleren. 

CustomerScan®

 

Op deze onderzoeksvorm zijn wij écht trots. Onze CustomerScan® gaat in op de acht kritische gebieden rondom excellente service en optimale (digitale) klantbeleving.

Het legt de basis om te werken aan optimalisatie. De scan verdient zich snel terug!

Klantonderzoek

 

Graag helpen wij met onderzoeken van de klanttevredenheid, NPS en medewerkers betrokkenheid. 

Ook organiseren we klantenpanels, uitstekend om nieuwe inzichten en ideeën te verzamelen.

Onderzoek is maatwerk en vergt een goede verkenning van jouw situatie en wensen. Graag bespreken we persoonlijk de mogelijkheden.

Al vanaf € 350,– per onderzoek.

Mystery bezoeken

 

Een methode om structureel inzicht te krijgen in het klantenthousiasme, is het inzetten van mystery bezoekers. Ook online laat deze tool zich goed toepassen.

Onze partner heeft zich hierin bewezen en heeft een zeer uitgebreid portfolio. Graag bespreken we de mogelijkheden persoonlijk.

Strategische teamsessie:

Customer Journey mapping

Organisaties zijn veelal intern gericht. Deze krachtige sessie helpt je outside in te denken en in de huid van de klant te kruipen. Met als gevolg een optimale klantbeleving en marktgerichtheid. 

Strategische teamsessie:

Merkbelofte en merkidentiteit bepalen.

Je merk- of organisatie identiteit is één van de meest invloedrijke motoren van je succes. En dus je bestaansrecht. Deze werksessie brengt je merkessentie in beeld. Het helpt je dit professioneel te gaan laden in alles wat je doet.

 

Strategische teamsessie:

Business model innovatie

Deze werksessie helpt teams met inzicht krijgen in het business- en verdienmodel. Het kent vele toepassingen; een business idee uitwerken, ondernemingsstrategie bepalen en/of het verdienmodel verbeteren.

 

CustomerScope gezien in:

Klantgerichtheid onderzoeken kan natuurlijk ook op onderdelen.