Orgineel CustomerScope logo

 

Gratis klantgerichtheid scan

Hoe werkt jouw organisatie aan klant enthousiasme? 

“Ontdek waar je zwaktes en kansen liggen in het werken aan verwachtingen overtrefen, klantretentie (behoud), meer herhalingsaankopen en klantbeleving. En -dus- kansen in omzetgroei. In 4 minuten weet je waar je staat.” Naast de scan ontvang je waardevolle achtergrondinformatie die je snel verder helpt. 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Een krachtige tool:

Ons klantgerichtheid assessment  (met toelichting en benchmark) helpt direct te bepalen waar jouw sterktes en zwaktes liggen. Door de vragen te beantwoorden ontdek je waar jouw organisatie kan werken aan excellente serviceverlening  (of hospitality of Delight). En dus profiteren van klantretentie, meer herhalingsaankopen, klantbeleving en loyale klanten.

We ontvangen veel leuke reacties van management teams die het gezamenlijk invullen en leren van de verschillen van inzicht.

Wat komt aan de orde:

In 4 minuten ga je ervaren waar je verbeteropties liggen op het gebied van:

  • Merkbeleving;
  • Klantbelang centraal in elk contact;
  • Bevorderen bijzondere klantcontacten;
  • Verzamelen en leren van klantfeedback;
  • Onderlinge communicatie;
  • Klantbetrokkenheid via bijv. social media.