Workshop online succes.

Vrij toegankelijk voor iendereen op het Makro Netwerkplein

Kennissessie: Online beter presteren.

‘Tools en inzichten die je snel verder helpen’.

Ben jij een ondernemer of manager die zelf online marketing aanstuurt en twijfel jij ook weleens of je de juiste keuzes maakt, dan is onze kennissessie online beter presteren echt iets voor jou!

Op het Makro Netwerkplein organiseren wij deze workshop. Het helpt je direct meer uit je online marketing te halen en je partners beter aan te sturen. In 1,5 á 2 uur gaan we jouw situatie verkennen en gaan we ervaren waar je kansen liggen. Na afloop ontvang je ons handboek van 35 pagina’s boordevol tips.

Inhoud kennissessie online beter presteren

R

Zoekmachine optimalisatie

R

Website optimalisatie

R

Gebruik van mail

R

Leads converteren

R

Facebook inzetten

R

Inzetten social

Wat kun je verwachten?

R

Praktische informatie

We geven je praktische richtlijnen waarmee je direct aan de slag kunt.

R

Zoekmachine advies

Hoe maak je jouw website vindbaar? Hoe een hogere positie in Google?

R

Facebook Marketing tips

Zet je Facebook in? En doe je dit slim? Wij weten hier raad mee.

R

Inzetten mailings

Hoe klanten te activeren en binden via mails.

R

Slimme website strategie

Zet jij je website slim in? En zorgt je website voor meer klanten?

R

Website resultaten lezen

Meet je alles? Zodat je overzicht hebt en slimme belissingen neemt?

R

Adverteren in Google

Jezelf beter promoten in het advertentienetwerk van Google.

R

Ons boek met tips

Na afloop ontvang je een digitale versie van ons e-boek lokaal scoren boordevol tips

Reserveer jouw plek

Deelname is vrij toegankeljk voor iederen en wordt gehouden op een van de volgende netwerkpleinen van de Makro:

De sessie duurt ongeveer 1,5 uur á 2 uur. Als je je aanmelt rekenen we op je komst. No-show wordt niet gewaardeerd.

Over de begeleiding

Mijn naam is Anco van Geffen en ik ben jouw gastheer gedurende deze sessie. Ik heb een achtergrond in commerciële directie- en CEO-functies bij Internationale trendsetters in hospitality, leisure, toerisme en zakelijke dienstverlening. Voorbeelden hiervan zijn Ahold, Accor, Center Parcs, Achmea en Compass Group.

Hier heb ik het vak geleerd van het overtreffen van gastverwachtingen, loyale klanten krijgen en organisaties laten uitblinken in klantbeleving.

Tijdens mijn eerste baan bestaat internet nog nauwelijks en moeten sociale media nog worden uitgevonden. Ik heb het geluk dat ik vanaf de opkomst van web 2.0 (social web) in 2001 in het hart van operations en marketing actief ben.  Dit leidt ertoe dat ik veel ervaring opdoe in bedrijfsculturen waarin mensen merkbeloftes waarmaken, data wordt ingezet om persoonlijk relevant te worden, beleving en inspiratie centraal staan en online hierop naadloos is aangesloten. Concepten en businessmodellen verrijken met e-businesstoepassingen en online en offline klantbeleving is mijn leven geworden.