Van prospect naar loyale klant.

Laat digitale marketing het werk doen.

Online leadgeneratie of inbound marketing.

‘Van vinden van prospects tot verbinden als klanten door digitale marketing.’

Leadgeneratie of inbound marketing is gericht op het aantrekken van prospects. En deze daarna opvolgen tot het klanten worden. Dit doe je door relevante en nuttige inhoud toe te voegen in elke fase van de koopreis van jouw klanten. Door deze content vinden potentiële klanten je via kanalen zoals blogs, zoekmachines, video en sociale media, maar ook kun je ze hierdoor gaan opvolgen van prospect tot ze klant zijn. Veel bedrijven in BtB en BtC als het grote aankopen betreft zetten hierop in.

Waarom zetten bedrijven in B.t.B. in op inbound marketing?

R

75% meer leads uit je website

R

3X meer conversies

R

Lagere kosten per lead

R

Gericht op langdurige klantrelaties

R

Vervangt koude (dure) acquisitie

R

Optimale klantcontact afstemming tussen marketing, sales en service afdelingen

R

Past volledig in nieuwe privacy wetgeving

Onze aanpak

Samen met jouw team gaan we de huidige aanpak optimaliseren. Dit scheelt veel geld en leidt tot een écht gemotiveerd team. Het volgende wordt aangepakt:

Z

Zorgen voor de juiste kennis

Alle mensen in sales, marketing, call center en services laten aanhaken.

Z

Uitwerken persona's

Het opstellen van een ijkpersoon. En de customer journey beschrijven.

Z

Bepalen online kanalen

Analyse kanalen hoe doelgroep te bereiken. Via gratis kanalen en door adverteren.

Z

Maken aantrekkelijke content

Content ontwikkelen gericht op de behoefte. En geoptimaliseerd voor Google.

Z

Website optimaliseren

De website optimaliseren voor conversie. O.a. door goede landingpagina’s. 

Z

Opzetten email marketing

Distributie van de content via mail automation om leads op te volgen en te activeren.

Z

Implementeren software

Implementeren CRM en automation. Er zijn veel gratis tools.

Z

Resultaten monitoren en bijsturen

Leren en optimaliseren brengt succes.

‘Het team van CustomerScope heeft zeer veel kennis van hospitality en digitale marketing. Op een effectieve manier is dit vertaald in een meer klantgerichte organisatie en creatievere oplossingen om onze medewerkers hiervoor te motiveren. Ze brengen een enorme expertise en ervaring mee om de omzet en klantbeleving te verbeteren en zijn bovendien zeer prettig om mee te werken.’ UL (Working for a Safer World since 1894.)

Berend, Managing Dirctor UL (Working for a Safer World since 1894.)

Download gratis whitepaper inbound marketing 

 

‘Een online aanpak die leidt tot meer leads, meer sales en een hogere klantloyaliteit’

Onze whitepaper inbound marketing richt zich op ondernemers, marketing- en salesmanagers, die hun online aanpak willen professionaliseren. Dé trend in BtB.

Na het lezen van deze whitepaper weet je wat inbound marketing is, hoe je leadgeneratie of inbound marketing in de basis opzet en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.