Van prospect tot nieuwe klant.

Optimaliseer je sales en marketing.

Optimaliseer je sales funnel. 

‘Door digitale leadgeneratie meer leads en lager saleskosten’

Het goed opzetten van een sales funnel wordt steeds belangrijker. Koude sales werkt niet meer. Ook leidt de overvloed aan online adverteren, websites en e-mails ertoe dat het communiceren van jouw aanbod steeds moeilijker én duurder wordt. En heb je eindelijk website bezoekers, leidt het niet tot sales. Sterker nog, je weet niet wie op je website komt. Inbound marketing speelt hierop in. 

Voordelen van het optimaliseren van je salesfunnel door inbound marketing.

R

75% meer leads uit je website

R

3X meer conversies

R

Lagere kosten per lead

R

Gericht op langdurige klantrelaties

R

Vervangt koude (dure) acquisitie

R

Optimale klantcontact afstemming tussen marketing, sales en service afdelingen

R

Past volledig in nieuwe privacy wetgeving

Kort iets over een goede sales funnel.

Anno vandaag draait het bij een goede sales funnel om het slim gebruik maken van digitale instrumenten. Immers de zoektocht van je klant begint online en dus op je site. Inbound marketing optimaliseert de samenwerking tussen online marketing en sales.

Een goed opgezette strategie voorkomt onnodige marketinguitgaven, verhoogt de salesconversie.  Het proces kent 4 fases:

 

  1. Het aantrekken van prospects naar je website;
  2. Het converteren van website bezoekers in leads;
  3. Het opvolgen van leads tot het klanten zijn;
  4. Het versterken en uitbouwen van de relatie.

Download gratis whitepaper inbound marketing

‘In 5 stappen een sales funnel die klanten aantrekt als een magneet’

Na het lezen van deze whitepaper weet je wat inbound marketing is, hoe je een een optimale sales en marketing funnel in de basis opzet en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.

Kennissessie inbound marketing en het opzetten van een goede sales funnel

Wil je eerst nog wat meer weten? Wij organiseren regelmatig prive kenissessies bij onze opdrachtgevers op locatie.

Breng de belangrijkste klant-contactmomenten (touchpoints) in beeld!

Organisaties zijn regelmatig nogal intern gericht. Klantbeleving is daardoor ondergeschikt aan regels, procedures en afdelingsbelangen. Wij adviseren daarom altijd de klantbehoeftes tijdens de customer journey in beeld te brengen. Een customer journey map helpt je om alle touchpoints te beoordelen op hun doel en uitwerking op de klantbeleving.

CustomerScope gezien in:

Download gratis whitepaper inbound marketing

handleiding voor het opzetten van een goede sales funnel’

Onze whitepaper inbound marketing richt zich op ondernemers, marketing- en salesmanagers, die meer omzetgroei via hun onlinekanaal willen bereiken.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Share This