Gratis whitepaper inbound marketing: 

 

‘Een online aanpak die leidt tot meer leads, meer sales en een hogere klantloyaliteit’.

Inbound marketing optimaliseert je online marketing- en salesfunnel. Het zet digitale marketing in zodat websitebezoekers je online vinden en via leadgeneratie opgevolgd worden tot ‘hot leads’ en loyale klanten. De trend in BtB marktbewerking.

Na het lezen van onze whitepaper inbound marketing weet je wat het is, wat de 7 voordelen zijn en krijg je een volledig stappenplan aangereikt. (8 minuten lezen)

Aanvragen Whitepaper

* indicates required

We hebben nog meer waardevolle informatie over digitale marketing voor je, zoals gratis tools, checklisten, achtergronden, events, en voordeel. Men waardeert dit met een 9+.

Door hieronder te klikken stem je ermee in dat wij jouw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met ons privacy beleid. Je kunt op elk moment je abonnement opzeggen en opvragen.

Wij gebruiken MailChimp als ons marketingplatform. Door hieronder te klikken erkent u dat uw informatie zal worden overgebracht naar MailChimp voor verwerking. Lees hier meer over de privacypraktijken van MailChimp.

Waarom zetten bedrijven in B.t.B. in op inbound marketing?

R

75% meer leads uit je website

R

3X meer conversies

R

Lagere kosten per lead

R

Gericht op langdurige klantrelaties

R

Vervangt koude (dure) acquisitie

R

Optimale klantcontact afstemming tussen marketing, sales en service afdelingen

R

Past volledig in nieuwe privacy wetgeving

Inbound marketing een van de belangrijkste trends in online marketing.

Prospects vinden, hoe doe jij dit?

Je online kanalen leveren website bezoekers, maar dit valt tegen. Je probeert via online adverteren het aantal websitebezoekers te vermeerderen, maar zonder daadwerkelijk verkoopresultaat. Zo vergaat het veel ondernemers. En toch is er veel aan te doen. Inbound marketing zet optimaal diverse digitale middelen in, waardoor dit probleem opgelost wordt. 

Inbound Marketing is een marketingstrategie dat ervoor zorgt dat jouw doelgroep met jouw propositie in aanraking komt, op het moment dat zij je nodig hebben. Als het ware heb je continu de juiste boodschap op het juiste moment voor de juiste persoon. Via digitale middelen worden deze prospects opgevolgd tot het trouwe klanten worden.

In deze whitepaper:

Inbound marketing of leadgeneratie is vooral geschikt voor BtB. En BtC, als het een lang aankoopproces vergt. Wij voorspellen je minimaal een verdubbeling van het aantal waardevolle leads en aanzienlijk meer resultaat in sales uit je online kanalen.

Na het lezen van deze whitepaper weet je wat inbound marketing is, hoe je het in de basis kunt opzetten, wat de 7 voordelen zijn en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.

Share This