Een digitale marketingstrategie uitwerken.

Meer leads, meer omzet en meer klanttevredenheid.
  1. Home
  2.  » 
  3. Onze dienstverlening
  4.  » 
  5. Digitale Strategie
  6.  » Digitale marketingstrategie

 Een optimale digitale marketingstrategie uitwerken. 

‘Een optimale doelgroep aanpak door een marketing- en salesfunnel’

Online gevonden worden, meer klanten werven en vasthouden wordt steeds lastiger. En heb je uiteindelijk websitebezoekers, dan weet je niet wie het zijn. Dit is waarom veel bedrijven investeren in een optimale digitale marketingstrategie. 

Een moderne digitale marketingaanpak stroomlijnt en optimaliseert alle sales, service en online marketingactiviteiten. Het goed opzetten hiervan garandeert een toename van het aantal leads, toename van de omzet, meer klantloyaliteit en afnemende acquisitiekosten.

4 stappen van het sales en marketing funnel model

Hoe helpen we je groeien?

 

Groot denken, klein beginnen. Samen bepalen we de stip aan de horizon. We brengen de organisatie in beeld aan de hand van ons audit model. Waarom doe je wat je doet? Wat zijn je doelstellingen? Waar wil je naartoe groeien? En wat zijn de kansen en bedreigingen? Vervolgens maken we een concrete roadmap en gaan stap voor stap aan de slag met het realiseren van jouw doelstellingen.

Samen een optimale digitale marketingstrategie uitwerken.

Strategie

Op basis van interviews en onze digitale marketing-audit brengen we jouw situatie in beeld. 

Design

Zodra we jouw organisatie kennen maken we een maatwerk plan van aanpak. Wat nemen we mee. Klik hier

Support

Samen met het team aan de slag, in het tempo dat jouw organisatie financieel en operationeel aan kan. 

De voordelen van het investeren in een digitale marketingstrategie.

R

75% meer leads uit je website

R

3X meer conversies

R

Lagere kosten per lead

R

Gericht op langdurige klantrelaties

R

Vervangt koude (dure) acquisitie

R

Optimaliseert de afstemming tussen marketing, sales en service afdelingen

R

Past volledig in de nieuwe privacy wetgeving

Download gratis whitepaper: ‘ontwerp een digitale marketingstrategie’.

‘meer leads, meer sales en meer klantloyaliteit’

Gratis Eboek digitale marketing

Na het lezen van dit handboek weet je wat een moderne digitale marketing-aanpak is, hoe je dit in de basis opzet en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.

Meer weten over digitale marketing. Lees ook:

Hoe onderscheidt je je online als vertaalbureau?
. Digital Marketing is gericht op realisatie van klantkennis en waarde van de klant.
Fitness scale up

De structuur achter digitale marketing opzetten

Of je nu een simpele Facebook-campagne of een 360 graden campagne opzet, je zult alle marketingtools op elkaar moeten afstemmen. Het proces om te komen tot resultaat is altijd hetzelfde:

  1. Verkeer genereren
  2. Conversie bereiken
  3. Leads opvolgen
  4. Werken aan delight. 
Het sales en marketingmodel met een transparante achtergrond

Verkeer genereren

In deze fase zorgen we voor zichtbaarheid via bijvoorbeeld Google adverteren ,  adverteren in social media, Seo technieken, etc. Het gaat om gerichte strategieën in te zetten zodat de doelgroep bereikt wordt en aangetrokken wordt naar de website. 

 

Website bezoek

Voor deze fase optimaliseren we de website en/of landingspagina’s zodat dit leidt tot een conversie. Een conversie is de status waarin de websitebezoeker en/of social media bezoeker minimaal zijn / haar e-mailadres en naam heeft achtergelaten. Het is zaak ook hiervoor content te maken en of een aantrekkelijk aanbod te hebben. We noemen dit een call-to-action.

 

Leads opvolgen

Gemiddeld ligt de conversie tussen de 2% en 8% dat men ingaat op de voorgaande call-to-action. Voor hen die dat niet doen creëren we  vangnetroutes via retargeting.

De verkregen lead volgen we nu op. Dit kan via:

  • Opvolging van telemarketing
  • Opvolging door de sales organisatie
  • Opvolging via specifieke geautomatiseerde e-mailmarketing
  • Remarketing op eerdere website bezoekers

FraaI en compleet programma met ruimte voor de specifieke kernwaarden van de onderneming. Kortom effectief maatwerk, uitgevoerd met inzicht een passie. Value for money, Anco!

Jan Bovenlander

Directeur, Booz BV

‘CustomerScope brengt een enorme expertise en ervaring mee om de omzet en klantbeleving te verbeteren en zijn bovendien zeer prettig om mee te werken.’

UL (Working for a Safer World since 1894.)

Berend, Managing Director UL

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen met een optimale digitale strategie?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Pin It on Pinterest

Share This