Orgineel CustomerScope logo

 Gratis whitepaper over het opzetten van leadgeneratie: 

 

‘Meer leads, meer sales, een hogere klantloyaliteit tegen lagere saleskosten’.

Inbound marketing combineert alle digitale mogelijkheden met je sales inspanningen. De basis voor leadgeneratie. Het optimaliseert daarmee al je online marketing, social media en salesinspanningen tot een succesvol conversieproces.   

In deze whitepaper wordt een volledig stappenplan aangereikt en krijg je veel praktische tips. Een aanrader! (8 minuten lezen)

E-boek over inbound marketing of het opzetten van leadgeneratie.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Waarom zetten bedrijven in op inbound marketing?

R

75% meer leads uit je website

R

3X meer conversies

R

Lagere kosten per lead

R

Gericht op langdurige klantrelaties

R

Vervangt koude (dure) acquisitie

R

Optimale klantcontact afstemming tussen marketing, sales en service afdelingen

R

Past volledig in nieuwe privacy wetgeving

Inbound marketing een van de belangrijkste trends in online marketing.

Prospects vinden, hoe doe jij dit?

Je online kanalen leveren website bezoekers, maar dit valt tegen. Je probeert via online adverteren het aantal websitebezoekers te vermeerderen, maar zonder daadwerkelijk verkoopresultaat. Zo vergaat het veel ondernemers. En toch is er veel aan te doen. Inbound marketing zet optimaal diverse digitale middelen in, waardoor dit probleem opgelost wordt. 

Inbound Marketing is een marketingstrategie dat ervoor zorgt dat jouw doelgroep met jouw propositie in aanraking komt, op het moment dat zij je nodig hebben. Als het ware heb je continu de juiste boodschap op het juiste moment voor de juiste persoon. Via digitale middelen worden deze prospects opgevolgd tot het trouwe klanten worden.

In deze whitepaper:

Inbound marketing of leadgeneratie is vooral geschikt voor BtB. En BtC, als het een lang aankoopproces vergt. Wij voorspellen je minimaal een verdubbeling van het aantal waardevolle leads en aanzienlijk meer resultaat in sales uit je online kanalen.

Na het lezen van deze whitepaper weet je wat inbound marketing is, hoe je het in de basis kunt opzetten, wat de 7 voordelen zijn en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.