Wat ons kenmerkt

 

Consumenten zijn voortdurend online verbonden en delen vrijwel alles. Minimaal 75 procent van alle informatie en beeldvorming over een bedrijf komt via het internet en sociale media. Traditioneel reclame maken is voorbij. Om de gunst van de consumenten te krijgen, zijn nieuwe vormen essentieel. Zij hechten zich steeds minder aan merken en dat terwijl 80 procent van je omzet komt van bestaande klanten. 

 

Een aansprekende propositie, persoonlijke benadering in alle online en offline contactmomenten en actief werken aan klantloyaliteit worden daardoor steeds belangrijker. Hoe doe je dit? Hoe hou je ze vast en hoe versterk je de relatie?

 

Klanten vinden vraagt om ‘het waarmaken van de verwachtingen tijdens ieder klantcontactmoment’. Klanten binden vraagt om innovatie en een WOW beleving (Delight). Dit lukt alleen als het een onderdeel wordt van je bedrijfscultuur. (Laat je ook inspireren in onze kennisbank)

 

CustomerScope heeft zich gespecialiseerd in het vinden, binden en trouwe fans maken van klanten. Het bedrijf is opgericht in 2009, maar onze ervaring hierin gaat veel verder teruggaat. Al 25 jaar helpen onze oprichters opdrachtgevers om hun klanten in het hart van de organisatie te plaatsen: ‘customer-centricity’ en helpen we met online en offline groeivraagstukken.

 

In deze jaren hebben wij actief bijgedragen aan merkculturen, waarin klantengroei, klanttevredenheid, klantbeleving, klantwaarde en klantenbinding centraal staan. Dit doen we door inzicht te geven in wat klanten aantrekkelijk vinden, waarderen, blij en loyaal maken. Wij inspireren teams en realiseren onderscheidende maatwerkoplossingen. Dat hebben wij al mogen doen voor een hoop mooie merken in hospitality, leisure, zakelijke dienstverlening, BtB en retail.