Ons Portfolio

Wij zijn er best trots op

Ons portfolio

Wij hebben al vele tientallen opdrachtgevers ondersteund bij het creëren van meerwaarde. Dit door een bijdrage te leveren door strategische ondersteuning, door het regisseren van hun projecten of door het begeleiden van inspiratiesessies/ training/ en kennissessies..

Gerealiseerde opdrachten

Ondernemers collectief
Hiervoor hebben we een business model iinnovation and design sessie georganiseerd om te zoeken naar een verdienmodel voor hun idee.

Inmiddels is het vormgegeven in de vorm van een Stichting.

Grote gemeente
Begeleiden dagvoorzitterschap en teambuilding rondom om het thema interne klantgerichtheid en omgaan met  veranderingen.

 

Watersport bedrijf en Boottransport
Na de oprichting hebben wij de gehele propositie ontwikkeld en in de markt gezet. We hebben voor de startup de totale propositie ontwikkeld, de website gebouwd, community management vorm gegeven en via een onlinestrategie in de markt geplaatst.

Callcenter
Strategische transformatie van salesfocus naar customer advocacy focus en community management geïmplementeerd.
Omzet per transactie 7 procent gestegen.

Catering
Inschrijvingsproces in kosten/slagingskans geoptimaliseerd en directie ondersteund in aanbestedingstrajecten.
Offerte/order ratio verbeterd naar 33%.

Dagattracties
Een groot zwembad als dagattractie gepositioneerd inclusief activatie klantenbestand.
Omzet vertienvoudigd.

Horeca-evenementenlocatie
Negatief imago omgebogen en propositie vernieuwd en in de markt geplaatst met spraakmakende lanceringscampagne.
Nominatie voor beste evenement.

Hotel
Na de aankoop van een andere keten de integratie van merken, culturen en systemen begeleid.
Gezamenlijk de weerstand van 550 medewerkers overwonnen.

Provincie
Participatie ter bevordering van het toerisme en bezoek dagattracties. Ondersteuning als kennispartner.

Retailketen
Community (online relatiebeheer) en customer experience strategie (strategie geënt op een sublieme koopbeleving) geïmplementeerd t.b.v. het bereiken van klantloyaliteit en dus stijging van de omzet.
Resultaten: een NPS van +80 procent en 48 procent van de leden verbonden via sociale media.

School voor hbo-onderwijs
Outsourcing van de catering begeleid en nieuwe propositie ontwikkeld met andere servicebeleving om bestedingen te stimuleren. Kosten voor de catering met 15% verlaagd zonder teruggang in kwaliteitsbeleving.

Schoonmaakbedrijf
Een programma begeleid om de retentieproblemen en klant-ontevredenheid om te buigen.

Telecombedrijf

Bijgedragen aan het verbteren van het aanbestedingsproces om de offerte-/orderratio te verbeteren.

Vakantiepark
Delight-programma onder alle medewerkers uitgerold om gasttevredenheid om te zetten in meer loyale gasten en grotere terugkeer bereidheid.
Significante stijging enthousiasme en wow-beleving en positieve reviews.

Retailbedrijf in de woningbranche

Na een faillissement hebben we bijgedragen aan een doorstart en voorzien van een aantrekkelijkere propositie.

Groothandel in cosmetica
Accountmanagement vormgegeven voor key-accounts. In korte tijd sterke stijging klantwaarde en aanzienlijke verbetering relatie.
Omzetwaarde van deze landelijke relatie met 7% gestegen.

Kleine gemeente
Een werkgelegenheidsproject in de leisure mogelijk gemaakt.
Enkele langdurig werkelozen hebben hierdoor werk gevonden.

Landelijke catering en facility bedrijf
Vormgegeven van het retentiebeleid, trainingen georganiseerd en geïmplementeerd.

Benieuwd naar meer verdieping? Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.