Gratis downloads
Whitepapers, handleidingen en checklists >>
Blogs
Inspiratie en achtergronden en trends >>
Kennisbank
Informatie om je groeistrategie vorm te geven >>
Interview in het Financieele Dagblad
Op 29 juni 2018 is er een interview met onze Directeur Anco van Geffen gepubliceerd in het FD.
Klantgerichtheid optimaliseren, 5 scenario’s.
Klantgerichtheid optimaliseren gaat om een naadloze klantervaring bereiken.
In 5 stappen een hospitality bedrijfscultuur.
Een stappenplan om hospitality te borgen binnen je bedrijf.
Beïnvloeden van het koopproces door customer engagement
Het koopproces wordt positief beïnvloed door veel nadruk te leggen op…..
Hoe maak je een strategie voor een onderscheidende klantbeleving
Maak een goede strategie en bereik concurrentie voordeel.
De do’s & don’ts in klantenbinding en klantbeleving
”Elk contact met jouw organisatie is een moment van de waarheid” Hoe speel je hier op in
Interview in MT over klantgericht ondernemen
Lees ons interview.
Net Promoter Score zou iedereen moeten meten.
NPS is een krachtig strategisch kengetal dat niet mag ontbreken in jouw dashboard.
Onderzoek Insights 2020: klantgericht groeien
Artikel uit marketingfacts. Cases op basis van onderzoek Insights Customer Centric Growth 2020.