Onze kennisbank:
“Alles over opzetten van een goede digitale aanpak. Klanten: vinden, binden en fans maken”
In onze kennisbank vind je handig informatie die je helpt bij het opzetten van een goede digitale marketing aanpak.
Download gratis
Whitepaper: 'een contentstrategie opzetten'
Maak relevante content, het optimaal inzetten en alles over delen via marketingkanalen.
Handboek: 'zelf een zoekwoord onderzoek opzetten'
Een uitgebreid stappenplan om de juiste zoekwoorden te bepalen.
Whitepaper: 'een optimale digitale strategie opzetten'
Via digitale middelen een optimale marketing en sales aanpak bereiken.
Whitepaper: 'inbound marketing (sales en marketing funnel)'
Maak al je online, social media en salesinspanningen tot een conversie machine.
Handboek: 'scoren met online marketing'
Voor MKB. Opzetten van een succesvolle online aanpak voor meer websitebezoekers.
Stappenplan: 'persona opstellen en onderzoeksopzet'
Maak zelf een persona in 3 stappen. In deze whitepaper tref je een handleiding aan.
Whitepaper: 'opzetten goede Facebook strategie'
Voor MKB busines. Vol tips en praktische handleidingen.
Zelftest: 'klantgerichtheid assessment'
Hoe werkt jouw team aan klantenthousiaste. Doe deze test.
E-boek: 'business model innovatie'
Het e-book Business Model Generation om een optimaal business plan te maken.
Whitepaper: 'de 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie'
Een must have als je wilt werken aan excellente service.
Achtergrond informatie bij het opzetten van een digitale strategie.
Introductie in digital marketing
Verbinden met jouw doelgroep op het juiste kanaal.
Een optimale online marketing aanpak voor Business tot Business (leadgeneratie)
Inbound marketing leidt tot meer leads, sales en een hogere klantloyaliteit.
Een social media strategie opzetten
Alles over het opzetten van een goede aanpak en doelgroepen benaderen.
Een goede content strategie opzetten
Optimaal inspelen op de contentbehoefte tijdens de koopreis.
Customer engagement, klanten online verbinden
Online verbinden met klanten, hoe doe je dit.
Wat is klantbeleving (customer experience)
Excelleren, omdat elk klantcontact een moment van de waarheid is.
Customer Journey design, uitwerken van de klantreis
Leer wat dit is, waarom je het moet weten en hoe je dit zelf opzet.
Buyer Persona (ijkpersoon)
Door een persona creëer je ‘echte’ mensen i.p.v. een doelgroepen.
Momenten van de waarheid
Hoe gebruikerservaringen het koop- en oriëntatieproces beïnvloeden.
Wat is Klantloyaliteit
Achtergronden, hoe je het bereikt en handige insights.
Loyaliteit meten, hoe doe je dit
NPS het strategische kengetal dat iedere directie zou moeten meten.
Klantfeedback monitoren
Klantervaringen monitoren hoe doe je dit en waar let je op.