Kennisbank, hulp bij:

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.
  1. Home
  2.  » Kennisbank

 Onze kennisbank:

“Alles over opzetten van een goede digitale aanpak. Klanten: vinden, binden en fans maken”

 

In onze kennisbank vind je handig informatie die je helpt bij het opzetten van een goede digitale marketing aanpak.

Download gratis

Whitepaper: 'een optimale digitale strategie opzetten'

Via digitale middelen een opimale marketing en sales aanpak bereiken.

Whitepaper: 'de 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie'

Een must have als je wilt werken aan excellente service.

Handboek: 'scoren met online marketing'

Voor MKB. Opzetten van een succesvolle online aanpak.

Whitepaper: 'opzetten goede Facebook strategie'

Voor MKB busines. Vol tips en praktische handleidingen.

Zelftest: 'klantgerichtheid assessment'

Hoe werkt jouw team aan klantenthousiaste. Doe deze test.

Whitepaper: 'inbound marketing (sales en marketing funnel)'

Maak al je online, social media en salesinspanningen tot een conversie machine.

E-boek: 'business model innovatie'

Het e-book Business Model Generation om een optimaal business plan te maken.

Stappenplan: 'persona's onderzoek en opstellen'

Maak zelf een persona in 3 stappen. In deze whitepaper tref je een handleiding aan.

Handboek: 'zelf een zoekwoordonderzoek opzetten'

Een uitgebreid stappenplan om de juiste zoekwoorden te bepalen..

Achtergrond informatie bij het opzetten van een digitale strategie.

Introductie in digital marketing

Verbinden met jouw doelgroep op het juiste kanaal.

Een optimale online marketing aanpak voor Business tot Business (leadgeneratie)

Inbound marketing leidt tot meer leads, sales en een hogere klantloyaliteit.

Een social media strategie opzetten

Alles over het opzetten van een goede aanpak en doelgroepen benaderen.

Een goede content strategie opzetten

Optimaal inspelen op de contentbehoefte tijdens de koopreis.

Customer engagement, klanten online verbinden

Online verbinden met klanten, hoe doe je dit.

Wat is klantbeleving (customer experience)

Excelleren, omdat elk klantcontact een moment van de waarheid is.

Customer Journey design, uitwerken van de klantreis

Leer wat dit is, waarom je het moet weten en hoe je dit zelf opzet.

Buyer Persona (ijkpersoon)

Door een persona creëer je ‘echte’ mensen i.p.v. een doelgroepen.

Momenten van de waarheid

Hoe gebruikerservaringen het koop- en oriëntatieproces beïnvloeden.

Wat is Klantloyaliteit

Achtergronden, hoe je het bereikt  en handige insights.

Loyaliteit meten, hoe doe je dit

NPS het strategische kengetal dat iedere directie zou moeten meten.

Klantfeedback monitoren

Klantervaringen monitoren hoe doe je dit en waar let je op.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Ontvang elke twee weken nieuws, ideeën, handige tools en ander voordeel over klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Dank voor je aanmelding.

Pin It on Pinterest

Share This