Kennisbank, hulp bij:

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.
Home » Kennisbank

 Onze kennisbank:

“Alles over klanten: vinden, binden en fans maken”

 

Onze passie is organisaties laten uitblinken in (digitale) marketing, klantgerichtheid. Een onderscheidende aanpak geeft je veel voordelen en draagt bij aan loyale klanten. In deze kennisbank alles om hiermee zelf aan de slag te gaan. 

Download gratis

Whitepaper: 'een optimale digitale strategie opzetten'

Via digitale middelen een otpimale marketing en sales aanpak bereiken.

Whitepaper: 'de 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie'

Een must have als je wilt werken aan excellente service.

Handboek: 'scoren met online marketing'

Voor MKB. Opzetten van een succesvolle online aanpak.

Whitepaper: 'opzetten goede Facebook strategie'

Voor MKB busines. Vol tips en praktische handleidingen.

Zelftest: 'klantgerichtheid assessment'

Hoe werkt jouw team aan klantenthousiaste. Doe deze test.

Whitepaper: 'inbound marketing (sales en marketing funnel)'

In 5 stappen een online aanpak voor meer leads, sales en een hogere klantloyaliteit.

E-boek: 'business model innovatie'

Het e-book Business Model Generation om een optimaal business plan te maken.

Stappenplan: 'persona's onderzoek en opstellen'

Maak zelf een persona in 3 stappen. In deze whitepaper tref je een handleiding aan.

Handboek: 'zelf een zoekwoordonderzoek opzetten'

Een uitgebreid stappenplan om de juiste zoekwoorden te bepalen..

Over digitale marketing

Introductie in digital marketing

Verbinden met jouw doelgroep op het juiste kanaal.

Een optimale online marketing aanpak voor Business tot Business (leadgeneratie)

Inbound marketing leidt tot meer leads, sales en een hogere klantloyaliteit.

Een social media strategie opzetten

Alles over het opzetten van een goede aanpak en doelgroepen benaderen.

Buyer Persona (ijkpersoon)

Door een persona creëer je ‘echte’ mensen i.p.v. een doelgroepen.

Een goede content aanpak opzetten

Optimaal inspelen op de contentbehoefte tijdens de koopreis.

Customer engagement

Online verbinden met klanten, hoe doe je dit.

Momenten van de waarheid

Hoe gebruikerservaringen het koop- en oriëntatieproces beïnvloeden.

Over service design

Excellente service bereiken (Customer Delight)

Dé strategie die loyaliteit en een ‘wow’ beleving centraal stelt.

Wat is Hospitality

De kunst om klanten in heel je doen en denken centraal te stellen.

Hospitality implementeren

Een stappenplan om cultuurveranderingen door te voeren.

Customer Journey design

Leer wat dit is, waarom je het moet weten en hoe je dit zelf opzet.

Wat is klantbeleving (customer experience)

Excelleren, omdat elk klantcontact een moment van de waarheid is.

Wat is Klanttevredenheid

Klanttevredenheid wat het is, hoe je het bereikt en wat het je oplevert.

Wat is Klantgerichtheid

Klantgerichtheid wat is het en wat heb je eraan.

Klantgerichtheid optimaliseren

Een naadloze klantervaring in alle klantcontacten bereiken.

Wat is Klantloyaliteit

Achtergronden, hoe je het bereikt  en handige insights.

Wat levert Klantloyaliteit op

Klantenthousiasme, wat werken aan loyale klanten je bedrijf oplevert.

Loyaliteit meten, hoe doe je dit

NPS het strategische kengetal dat iedere directie zou moeten meten.

Klantfeedback monitoren

Klantervaringen monitoren hoe doe je dit en waar let je op.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Ontvang elke twee weken nieuws, ideeën, handige tools en ander voordeel over klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Dank voor je aanmelding.

Share This