Alles over klant enthousiasme

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Onze kennisbank:

“Alles over klanten: vinden, binden en fans maken”

 

Onze passie is organisaties te laten uitblinken in digitale marketing en excellente service. En -dus- werken aan klantloyaliteit. Immers loyale klanten doen graag langdurig zaken met je en zijn je beste visitekaartje. In onze kennisbank veel nuttige informatie hierover. 

Over organisatie-ontwikkeling

Klantloyaliteit een introductie

Achtergronden, hoe je het bereikt  en handige insights.

Wat levert klantloyaliteit op

Klantenthousiasme, wat werken aan loyale klanten je bedrijf oplevert.

Klantgerichtheid optimaliseren

Een naadloze klantervaring in alle klantcontacten bereiken.

Excellente service bereiken (Customer Delight)

Dé strategie die loyaliteit en een ‘wow’ beleving centraal stelt.

Loyaliteit meten

NPS het strategische kengetal dat iedere directie zou moeten meten.

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid wat het is, hoe je het bereikt en wat het je oplevert.

Klantfeedback monitoren

Klantervaringen monitoren hoe doe je dit en waar let je op.

Customer Journey

Leer wat dit is, waarom je het moet weten en hoe je dit zelf opzet.

Hospitality

De kunst om klanten in heel je doen en denken centraal te stellen.

Klantgerichtheid

Klantgerichtheid wat is het en wat heb je eraan.

Klantbeleving (customer experience)

Excelleren, omdat elk klantcontact een moment van de waarheid is.

Over digitale marketing

Introductie in digital marketing

Verbinden met jouw doelgroep op het juiste kanaal.

Inbound marketing (leadgeneratie)

Dé online strategie die leidt tot meer leads, sales en een hogere klantloyaliteit.

Buyer Persona (ijkpersoon)

Door een persona creëer je ‘echte’ mensen i.p.v. een doelgroepen.

R

Content maken

Optimaal inspelen op de contentbehoefte tijdens de koopreis.

Customer engagement

Online verbinden met klanten door o.a. social media.

Momenten van de waarheid

Hoe gebruikerservaringen het koop- en oriëntatieproces beïnvloeden.

Download gratis

Whitepaper: 'De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie'

Een must have als je wilt werken aan excellente service.

Whitepaper: 'Klantgerichtheid assessment'

Hoe werkt jouw team aan klantenthousiaste. Doe deze test.

Whitepaper: 'Inbound marketing (leadgeneratie)'

In 5 stappen een online aanpak voor voor meer leads, sales en hogere klantloyaliteit.

Whitepaper: 'Opzetten goede Facebook strategie'

Voor MKB busines. Vol tips en praktische handleidingen.

E-boek: 'handboek scoren met online marketing'

Voor MKB. Opzetten van een succesvolle online aanpak.

E-boek: 'business model innovatie'

Het e-book Business Model Generation van Alex Osterwalder.

Download gratis ons e-book

 

‘De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie’.

Maak kennis met de 8 succefactoren achter klantgerichte organisaties. Een nuttig handboek, boordevol praktische tips, om actief te werken aan optimale klantbeleving. Onze opdrachtgevers reageren bijzonder enthousiast.

CustomerScope gezien in:

Download gratis whitepaper inbound marketing


‘In 5 stappen een online aanpak die klanten aantrekt en verbindt als een magneet’

Onze whitepaper inbound marketing richt zich op ondernemers, marketing- en salesmanagers, die meer omzetgroei via hun onlinekanaal willen bereiken.

Na het lezen van deze whitepaper weet je wat inbound marketing is, hoe je online leadgeneratie of inbound marketing in de basis opzet en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.

klantbelingen , customer engagement

Laat je verder inspireren, Schrijf je in op de nieuwsbrief

Ontvang regelmatig nieuws en ideeen over klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Dank je voor je aanmelding

Share This