Alles over klant enthousiasme

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Onze kennisbank:

 

In onze kennisbank vind je veel informatie om je organisatie te ontwikkeling in klant- en marktgerichtheid. Verder tref je veel informatie aan om digitale marketing in te zetten voor dit doel.

Klantenthousiasme wat levert het op.

Onze passie is het realiseren van groeiambities door organisaties te laten uitblinken in klant- en marktgerichtheid. Het bereiken van klantloyaliteit staat hierbij voorop. Immers loyale klanten zijn het visitekaartje van je bedrijf. 

Wat levert werken aan loyaliteit op:

Onderzoek toont aan dat organisaties die customer loyalty centraal stellen, minimaal 11% meer rendement hebben dan branchegenoten.

Over organisatie-ontwikkeling

Loyale klanten krijgen.

Hoe doe je dit en wat levert het op. Handige insights.

Delight (service excellence)

Dé strategie die loyaliteit en Wow beleving centraal stelt.

Het loyaliteit-effect

Wat levert werken aan loyale klanten op voor je bedrijf.

Loyaliteit meten

NPS het strategische kengetal dat iedere directie zou moeten meten.

Hospitality

De kunst om klanten in heel je doen en denken centraal te stellen.

Klantgerichtheid

Klantgerichtheid wat is het en wat heb je eraan.

Klantgerichtheid optimaliseren

Een naadloze klantervaring in alle klantcontacten bereiken.

Klantbeleving (customer experience)

Excelleren, omdat elk klantcontact een moment van de waarheid is.

Customer Journey mapping

In 6 stappen de klantcontactmomenten optimaliseren.

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid wordt volop gemeten, maar levert je geen loyaliteit.

Klantfeedback monitoren

Klantervaringen monitoren hoe doe je dit en waar let je op.

Over digitale marketing

Wat is digital marketing

Verbinden met jouw doelgroep op het juiste moment.

Inbound marketing (leadgeneratie)

De krachtigste digitale strategie om nieuwe klanten te werven.

Buyer Persona (ijkpersoon)

Door een persona creëer je ‘echte’ mensen i.p.v. een doelgroepen.

R

Content maken

Optimaal inspelen op de contentbehoefte tijdens de koopreis.

Customer engagement

Online verbinden met klanten door o.a. social media.

Momenten van de waarheid

Hoe gebruikerservaringen het koop- en oriëntatieproces beïnvloeden.

Download gratis

Whitepaper: De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie

Een must have als je wilt werken aan excellente service. 

Whitepaper: Klantgerichtheid assessment

Hoe werkt jouw team aan klantenthousiaste. Doe deze test.

Whitepaper: Inbound marketing (leadgeneratie)

Voor BtB dé digitale strategie om klanten te werven.

Whitepaper: Opzetten goede Facebook strategie

Voor MKB business. Vol tips en praktische handleidingen.

E-boek: "handboek scoren met online marketing"

Vol actuele achtergronden en uitleg voor MKB BtC.

E-boek: 'business model innovatie'

Het e-book Business Model Generation van Alex Osterwalder.

Download gratis ons e-book

 

‘De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie’.

Maak kennis met de 8 succefactoren achter klantgerichte organisaties. Een nuttig handboek, boordevol praktische tips, om actief te werken aan optimale klantbeleving. Onze opdrachtgevers reageren bijzonder enthousiast.

CustomerScope gezien in:

Download gratis whitepaper inbound marketing


‘In 5 stappen een online aanpak die klanten aantrekt en verbindt als een magneet’

Onze whitepaper inbound marketing richt zich op ondernemers, marketing- en salesmanagers, die meer omzetgroei via hun onlinekanaal willen bereiken.

Na het lezen van deze whitepaper weet je wat inbound marketing is, hoe je online leadgeneratie of inbound marketing in de basis opzet en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.

klantbelingen , customer engagement

Laat je verder inspireren, Schrijf je in op de nieuwsbrief

Ontvang regelmatig nieuws en ideeen over klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Dank je voor je aanmelding

Share This