Alles over klantenthousiasme

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Klantenthousiasme

Wij helpen graag bij het realiseren van je groeiambities, door te werken aan klantloyaliteit. Immers loyale klanten zijn het visitekaartje van je bedrijf. In onze kennisbank vind je diverse artikelen om je organisatie te ontwikkeling en meer over de mogelijkheden van digitale marketing.

Want wat levert werken aan loyaliteit op:

Onderzoek toont aan dat organisaties die customer loyalty centraal stellen, minimaal 11% meer rendement hebben dan branchegenoten.

Over organisatie-ontwikkeling

Klantgerichtheid

Klantgerichtheid wat is het en wat heb je eraan.

Klantgerichtheid optimaliseren

Een naadloze klantervaring in alle klantcontacten bereiken.

Werken aan loyale klanten

Hoe doe je dit en wat levert het op. Handige insights.

Klantbeleving (customer experience)

Excellente klantbeleving omdat elk contact een moment van de waarheid is

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid wordt volop gemeten, maar levert je geen loyaliteit en ambassadeurs

Hospitality

Hospitality is de kunst om klanten in heel je doen en denken centraal te stellen

Delight (service excellence)

Customer Delight leidt tot enthousiaste klanten en dus ambassadeurs

Het loyaliteit-effect

Wat zijn de effecten van klantloyaliteit voor een bedrijf

Klantfeedback monitoren

Klantfeedback monitoren hoe doe je dit en waar let je op.

Ontwerpen strategie voor onderscheidende klantbeleving.

De inzichten van Kano zijn zeer waardevol om je propositie te verbeteren.

R

Interne klantgerichtheid

Hoe te werken aan klantgerichte staf- en support afdelingen

Net promoter score

Het strategische kengetal dat niet mag ontbreken op de directietafel

Over digitale marketing

Customer engagement

Online verbinden met klanten leidt tot versterken van relaties en genereren van nieuwe leads

Moments of truth in het koopproces

Hoe je de salesfunnel beïnvloed door online gebruikerservaringen.

Inbound marketing (lead generatie)

De krachtigste digitale strategie om lead te werven en er klanten van te maken

Customer Journey

Hoe en waarom breng je de klantreis en klantcontactmomenten in beeld.

Customer Journey mapping

In 6 stappen de klantreis in beeld brengen en optimaliseren.

R

Deze pagina is in onderhoud. Meer artikelen volgen

Download gratis

Whitepaper: De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie

Een must have als je wilt werken aan een betere klantbeleving en excellente service en dus onderscheidend vermogen.

Whitepaper: Klantgerichtheid assessment

Hoe werkt jouw team aan klant enthousiaste en dus loyale klanten. Doe deze test.

Whitepaper: Opzetten goede Facebook strategie

Facebook voor MKB business.  Vol tips en een praktische handleidingen. Het helpt je direct meer uit je Facebook te halen.

Whitepaper: Inbound marketing (leadgeneratie)

Voor BtB is deze digitale strategie de beste manier om web bezoekers te krijgen en te converteren naar klanten.

E-boek: Handboek scoren met online marketing

Hoe optimaliseer je als MKB in BtC je online marketing. 39 pagina’s vol actuele achtergronden en uitleg over 10 facetten van online marketing.

E-boek: Business model innovatie

Het e-book Business Model Generation van Alex Osterwalder.

Download gratis ons e-book

‘De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie’.

Maak kennis met de 8 succefactoren achter klantgerichte organisaties. Een nuttig handboek, boordevol praktische tips, om actief te werken aan optimale klantbeleving. Onze opdrachtgevers reageren bijzonder enthousiast.

CustomerScope in het nieuws:

Download gratis whitepaper

‘Opzetten van een goede Facebook aanpak’.

Facebook is het middel om te werken aan customer engagement en digitale klantrelaties. Wil je meer weten over een goede Facebook aanpak?  Dan is deze whitepaper een echte aanrader. Vol tips en een handig plan van aanpak als houvast.

klantbelingen , customer engagement

Meer weten? Laat je inspireren.

Ontvang regelmatig nieuws en inspiratie over klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Dank je voor je aanmelding

Share This