Orgineel CustomerScope logo

Gratis whitepaper:

‘De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie’ 

Onze whitepaper is een must have als je wilt werken aan een bedrijfscultuur die uitblinkt door ‘het overtreffen van klantverwachtingen en hospitality’.

Hospitality (of Delight of Service excellence) is een klantgerichte cultuur, die leidt tot enthousiaste klanten. En -dus- loyale klanten, klantbehoud, herhalingsaankopen, gastvrijheid en positieve klantbeleving.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Voordelen 

R

Minder medewerkers verloop

R

Hogere klantloyaliteit en klanttevredenheid

R

Lagere sales en marketing kosten

R

Meer positieve reviews en klantreacties

R

tot wel 10* betere retentie

R

Hogere gemiddelde besteding per klant

R

Minder klachten en after sales issues

R

Lagere prijsgevoeligheid

Een excellente service leidt tot mond tot mond reclame, herhaal aankopen hogere klanttevredenheid en minder prijsgevoeligheid.

Waarom klantgerichtheid?

Klantenbinding is belangrijker dan ooit. Consumenten binden zich steeds minder aan merken en veel bedrijven verkopen identieke producten. Alleen excellente serviceverlening en online klantbeleving maken nog het verschil. Wil je hierin succesvol worden, dan moet je verwachtingen gaan overtreffen en zorgen voor een wow-gevoel.

Dat betekent dat je weet wat voor jouw klant belangrijk is. Welke beleving verwacht hij of zij? Wat leidt tot irritaties? Welke technieken beïnvloeden het koopgedrag? En hoe win je zijn of haar vertrouwen?

Hoe maak je het verschil?

Werken aan een bedrijfscultuur waarin de klant centraal staat, werkt alleen als het wordt gedragen door de top. En -dus-daar begint. Maar hoe pak je het aan?

In dit handboek maak je kennis met de ‘8 bouwstenen om een excellente dienstverlening te bereiken. Boordevol tips en achtergronden hoe je verbeteringen kunt doorvoeren. De aanpak heeft zich bewezen en verschaft veel houvast als je veranderingen wil doorvoeren.

Pin It on Pinterest

Share This