Gratis whitepaper:

‘De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie’ 

Onze whitepaper is een must have als je wilt werken aan een bedrijfscultuur die uitblinkt door hospitality. Hospitality (of Delight of Service excellence) is een klantgerichte cultuur, die loyale klanten, retentie (klantbehoud), repeat sales (herhalingsaankopen), gastvrijheid en positieve klantbeleving omarmt. En -dus- klanten die enthousiast over je spreken.

Onderscheid jezelf door een excellente service. Vraag de whitepaper gratis aan:

* indicates required

We hebben nog meer waardevolle informatie over klantgerichtheid voor je, zoals gratis tools, checklist, content, events en voordeel. Men waardeert dit met een 9+.

Door te downloaden stem je ermee in dat wij jouw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met ons privacy beleid. Je kunt op elk moment je abonnement opzeggen door uit te schrijven onderaan ieder mail.

We gebruiken MailChimp als ons marketingplatform. Door hieronder te klikken om u te abonneren, erkent u dat uw informatie zal worden overgebracht naar MailChimp voor verwerking. Lees hier meer over de privacypraktijken van MailChimp.

Een excellente service leidt tot mond tot mond reclame, herhaal aankopen hogere klanttevredenheid en minder prijsgevoeligheid.

Waarom klantgerichtheid?

Klantenbinding is belangrijker dan ooit. Consumenten binden zich steeds minder aan merken en veel bedrijven verkopen identieke producten. Alleen excellente serviceverlening en online klantbeleving maken nog het verschil. Wil je succesvol zijn in klantbehoud (klantenbinding), dan moet je verwachtingen  gaan overtreffen en zorgen voor een wow-gevoel.

Dat betekent dat je weet wat voor jouw klant belangrijk is. Welke beleving verwacht hij of zij? Wat leidt tot irritaties? Welke technieken beïnvloeden het koopgedrag? En hoe win je zijn of haar vertrouwen?

Hoe maak je het verschil?

Werken aan een bedrijfscultuur waarin de klant centraal staat, werkt alleen als het wordt gedragen door de top. En -dus-daar begint. Maar hoe pak je het aan?

In dit handboek maak je kennis met de ‘8 bouwstenen om een excellente dienstverlening te bereiken. Boordevol tips en achtergronden hoe je verbeteringen kunt doorvoeren. De aanpak heeft zich bewezen en verschaft veel houvast als je veranderingen wil doorvoeren.

Share This