Van prospect naar nieuwe klant.

Optimaliseer je sales en digitale marketing.

Meer klanten werven door een optimale sales en marketing. 

‘Meer leads, minder saleskosten en meer omzet door inbound marketing’

Meer klanten werven is vandaag de dag steeds lastiger. Koude acquisitie in de vorm van bellen en of email, werkt niet meer. Zie visual. Dit is waarom veel bedrijven overstappen op inbound marketing (of leadgeneratie). 

Inbound marketing stroomlijnt en optimaliseert alle sales en online marketing activiteiten. Het goed opzetten hiervan garandeert een toename van je website conversie en dus leads. Hierna kan sales het contact gaan opvolgen. Onderstaand inzichten en tools die je zullen helpen.

Inbound versus outbound makreting en sales

De voordelen van meer klanten werven door optimale inzet van digitale middelen.

R

75% meer leads uit je website

R

3X meer conversies

R

Lagere kosten per lead

R

Gericht op langdurige klantrelaties

R

Vervangt koude (dure) acquisitie

R

Optimale klantcontact afstemming tussen marketing, sales en service afdelingen

R

Past volledig in nieuwe privacy wetgeving

Nieuwe klanten werven door optimale inzet van digitale middelen.

Kort iets over de kracht hiervan.

Nieuwe klanten werven vraagt om het goed opzetten van een sales en marketing leadfunnel. Dit begint online en -dus- op je site. Een goede funnel voorziet erin dat website bezoekers zich identificeren en daarna opgevolgd worden door sales en de inzet van digitale tools. Het proces kent 4 fases:

  1. Het aantrekken van prospects naar je website
  2. Het converteren van website bezoekers in leads
  3. Het opvolgen van leads tot het klanten zijn
  4. Het versterken en uitbouwen van de relatie.

 

Download gratis whitepaper over digitale marketing

‘In 5 stappen een online aanpak die klanten aantrekt als een magneet’

Whitepaper digitale of inbound marketing

Na het lezen van deze whitepaper weet je wat digitale marketing is, hoe je leadgeneratie of inbound marketing in de basis opzet en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.

Kennissessie over het goed inzetten van digitale marketing

Wil je eerst nog wat meer weten? Wij organiseren regelmatig privé kennissessies bij onze opdrachtgevers op locatie.

Breng de belangrijkste klant-contactmomenten (touchpoints) in beeld!

Organisaties zijn regelmatig nogal intern gericht. Klantbeleving is daardoor ondergeschikt aan regels, procedures en afdelingsbelangen. Wij adviseren altijd de klantbehoeftes tijdens de customer journey in beeld te brengen. Een customer journey map helpt je om alle touchpoints te beoordelen op hun doel en uitwerking op de salesfunnel.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Pin It on Pinterest

Share This