Van prospect naar loyale klant.

Optimaliseer je online marketing funnel.

Optimaliseer je online marketing funnel.

 

‘Beter de mogelijkheden van digitale marketing gebruiken’

Het goed opzetten van een online marketing funnel wordt steeds belangrijker. De overvloed aan online adverteren, websites en e-mails leidt ertoe dat het communiceren van jouw aanbod steeds moeilijker én duurder wordt. En heb je eindelijk website bezoekers, leidt het niet tot sales. Sterker nog, je weet niet wie op je website komt. Inbound marketing speelt hierop in. .

Wat levert een moderne online marketing funnel op.

R

75% meer leads uit je website

R

3X meer conversies

R

Lagere kosten per lead

R

Gericht op langdurige klantrelaties

R

Vervangt koude (dure) acquisitie

R

Beter klantcontact tussen marketing, sales en service afdelingen

R

Past volledig in nieuwe privacy wetgeving

Kort iets over een moderne online marketing funnel.

Een online marketing funnel gaat uit van de principes achter inbound marketing. Dit is een zorgvuldig gepland proces van digitale marketinginstrumenten en salesactiviteiten om websitebezoekers te herkennen en te converteren. 

Het bieden van content staat hierin centraal en kent 4 fases:

  1. Het aantrekken van prospects naar je website
  2. Het converteren van websitebezoekers in leads
  3. Het opvolgen van leads tot het klanten zijn
  4. Het versterken en uitbouwen van de relatie.

Kennissessie over het opzetten van een goede online marketing funnel

Wil je eerst nog wat meer weten? Wij organiseren regelmatig prive kenissessies over het opzetten van online marketing funnels bij onze opdrachtgevers op locatie.

Download gratis whitepaper digitale marketing

‘In 5 stappen een online aanpak die klanten aantrekt als een magneet’

Whitepaper digitale of inbound marketing

Digitale marketing is de strategie voor het opzetten van een moderne online marketing funnel. Na het lezen van deze whitepaper weet je hoe je het in de basis opzet en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.

Breng de belangrijkste klant-contactmomenten (touchpoints) in beeld!

Organisaties zijn regelmatig nogal intern gericht. Klantbeleving is daardoor ondergeschikt aan regels, procedures en afdelingsbelangen. Wij adviseren daarom altijd de klantbehoeftes tijdens de customer journey in beeld te brengen. Een customer journey map helpt je om alle touchpoints te beoordelen op hun doel en uitwerking op de klantbeleving.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.