Onze dienstverlening

Klanten vinden binden en trouwe fans maken

Onze dienstverlening

in onze aanpak combineren wij de kennis van organisatieontwikkeling, excellente serviceverlening en digitale marketing. Hierdoor bereiken we  aantoonbaar betere resultaten bij vraagstukken rondom:

  • Implementeren van excellente serviceverlening (hospitality),
  • Klantenbinding en klantwaarde verbetering, 
  • Leadgeneratie en social media,
  • Marktgerichtheid en klantgerichtheid,
  • Klantcontact, klachtenafhandeling en webcare.

Lees onderstaand wat wij voor jou kunnen betekenen.

Inspirerende werkvormen voor kennis over klantbeleving.

  • Kennissessies
  • Trainingen
  • Teambegeleiding
  • Lezingen & dagvoorzitter

Optimale online activatie en engagement bereiken.

  • Online marketing
  • Social media
  • Leadgeneratie
  • E-mail marketing
  • Customer Journey design
  • Customer engagement
  • Website optimalisatie

Veranderingen doorvoeren in klant- en marktgerichtheid.

  • Klantgerichtheidscan
  • CustomerSupport
  • Advies
  • Project- & Interim management
  • Strategiesessie business model optimaliseren
  • Strategiesessie merkidentiteit bepalen
  • Strategiesessie Customer journey design

Door de website van CustomerScope te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om voor jou de beste surfervaring mogelijk te maken. Als je doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van de cookie-instellingen of je klikt op "Accepteren" hieronder, dan ben je akkoord met deze instellingen.

Sluiten