Word een excellente dienstverlener

5% meer loyale klanten levert minimaal 11% rendementsgroei
  1. Home
  2.  » 
  3. Onze dienstverlening
  4.  » 
  5. Customer Academy
  6.  » Kennissessie: Excellente dienstverlening

Kennissessie:

“Optimale klantbeleving en excellente service

 

 

 

‘Elk contact met jouw organisatie is een moment van de waarheid’

 

Voor directies en managementteams verzorgt Anco van Geffen (eigenaar van CustomerScope)  de kennissessie ‘Werken aan optimale klantbeleving en excellente service’.

Klantgerichtheid gaat allang niet meer over het contact tussen mensen. Een naadloze klantervaring tussen alle online activiteiten en fysieke contacten is wat telt. 

In deze kennis sessie gaan we de 8 succesfactoren verkennen waardoor klanten graag zaken met je doen en echt enthousiast worden.

Inhoud kennissessie optimale klantbeleving 

 

Z

Wat is hospitality, een definitie

Z

De theorie achter online en offline klantbeleving

Z

Hoe dit strategisch te verankeren in jouw bedrijf

Z

Klantenthousiasme begint bij enthousiaste medewerkers.

Z

Hoe meet je de effecten en wat levert het op.

Z

Wat is een customer journey.

Z

Hoe je een community bouwt via social media

Z

Praktisch toepassen op jouw situatie

Voorbeelden van optimale klantbeleving

 

 

Wat is het succes achter de klantvriendelijkste organisaties van Nederland. In elk klantcontact met deze organisaties, zowel offline als online, zorgen ze voor klantenthousiasme. In de kennissessie gaan we op een leuke en laagdrempelige manier hun succesfactoren direct vertalen naar jouw bedrijf. 

Na afloop heb je meer kennis over:

R

Merkbeleving

Wat draagt bij aan merkvertrouwen en dat het begint bij jouw medewerkers.
R

Excellente service

Hoe je klantcontact, service en klachtafhandeling optimaliseert.

R

Wow beleving

Het belang van klantverwachtingen overtreffen.
R

Lerende organisatie

Hoe bereik je continue verbetering en verzamelen van klantfeedback.
R

Relaties versterken

Hoe je een community bouwt en digitaal klantrelaties versterkt. 

R

Online klantbeleving

Wat is dit en waar moet je op letten.
R

Wat is een klantreis

Wat is een customer journey en hoe speel je hier op in.
R

Naslagwerk

En na afloop ontvang je een naslagwerk vol tips en handige tools.

Kennissessies van CustomerScope gezien in:

‘Anco heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten.’

Marc Bonte

Eigenaar , Sportcenter Allround

‘ Value for money, Anco!’

Jan Bovenlander

Directeur, Booz BV

Over de begeleiding 

 

Mijn naam is Anco van Geffen en ik ben jouw gastheer gedurende deze kennissessie. Ik heb 25 jaar ervaring in commerciële directie-, CEO-functies in hospitality en brede kennis van organisatieontwikkeling.  

Hierdoor heb ik geleerd te werken aan bedrijfsculturen waarin mensen merkbeloftes waarmaken, hospitality centraal staat en online klantbeleving (customer experience) hier naadloos op aansluit

Vandaag de dag help ik actief bedrijven online én offline klantenthousiasme te bereiken. Organisatieontwikkeling op dit vlak is mijn leven geworden.

 

Reserveren

 

 

Ik verzorg deze privé sessie bij jou op locatie voor maximaal 10 deelnemers en duurt circa 3 uur.

€ 445,- per sessie excl. btw en reiskosten. De sessie in inclusief voorbereidende interviews, materiaal een uitgewerkte aanbevelingen achteraf. 

 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.