Anco van Geffen
‘Verzorgt de strategie- en organisatieontwikkeling vraagstukken’
Na mijn studie ben ik aan de slag gegaan in de hospitality-branche en nu, 30 jaar later, ben ik trots op de bijzondere en mooie merken waarvoor ik werkzaam ben geweest. Hier heb ik het vak geleerd van organisaties veranderen, merken bouwen, werken aan klantbeleving en groei realiseren.
Ik heb een achtergrond in commerciële directie- en CEO-functies bij Internationale trendsetters in hospitality, leisure, toerisme en zakelijke dienstverlening. Voorbeelden hiervan zijn Ahold, Accor, Center Parcs, Achmea en Compass Group. En altijd verantwoordelijk voor het vertalen van de groeiambities naar (digitale) strategieën.
Inmiddels ben ik eigenaar van CustomerScope en samen met mijn team helpen we MKB ondernemers.
Toen het internet nauwelijks bestond
Tijdens mijn eerste baan bestond internet nog nauwelijks en moet sociale media nog worden uitgevonden. Ik heb het geluk dat ik vanaf de opkomst van web 2.0 (social web) in 2001 in het hart van operations en marketing actief ben. Dit leidt ertoe dat ik ervaring opdoe in bedrijfsculturen waarin mensen merkbeloftes waarmaken, data wordt verzameld om persoonlijk en relevant te communiceren en digitale beleving en inspiratie centraal staan.
Ondernemingen zich laten onderscheiden in klantgerichtheid / klantbeleving en verrijken met e-business toepassingen is mijn leven geworden. Graag help ik jou met het vertalen van je plan, businessidee, propositie, etc, naar een optimale organisatieopzet en digitale strategie. Digitale marketing en social media bepalen immers het belangrijkste deel de klantreis en -dus- je succes.
Anco van CustomerScope heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten. Nieuwe processen in ons bedrijfs dna geïmplementeerd. Op zo’n manier dat het niet voelde alsof er iemand alleen maar van buitenaf naar keek, maar zeer betrokken en met veel passie alsof CustomerScope Allround was.
Wij zijn enorm geholpen met de nieuwe inzichten op het gebied van hospitality en online marketing.
‘Anco gevraagd om mee te denken hoe wij de zaak online en offline beter kunnen verbinden. Door de groei van het tuincentrum bleek dat eerst de organisatie een stap moest maken. In een traject van een jaar hebben we grote stappen gezet in de klantvriendelijkheid, het medewerkersteam en onze online aanpak. De rode draad voor de toekomst is neergezet. Custome made voor Ockenburgh.’
‘FraaI en compleet programma met ruimte voor de specifieke kernwaarden van de onderneming. Kortom effectief maatwerk, uitgevoerd met inzicht een passie. Value for money, Anco!’