Over onze passie en ons team

"50% van jouw klanten wil dat service persoonlijk is"

Over ons specialisme

Vandaag de dag willen consumenten en medewerkers voelen dat ze belangrijk zijn en gewaardeerd worden. Traditionele klantgerichtheid voldoet niet meer. Organisaties moeten daarom écht connected zijn met hun klanten en medewerkers. Hierin geven wij trainingen en inspiratiesessies. Maar ook adviseren wij en realiseren maatwerk bij vraagstukken rondom:

Marktgerichtheid |Online leadgeneratie | Online klantenbinding | Social media | Community engagement.

Interne en externe klantgerichtheid | Excellente service| Hospitality| Klantenbinding | Retentievraagstukken.

Over advies 3.0 in klantloyaliteit

In onze aanpak combineren wij de kennis van organisatie-ontwikkeling, klantgericht ondernemen en digitale marketing. Hierdoor bereiken wij aanzienlijk betere resultaten in klanten die zich verbonden en begrepen voelen in het contact met jouw medewerkers en online activiteiten. Met trouwe fans (customer loyalty) tot gevolg.

Onze Partners

Anco van Geffen

inspirator in Organisatie-ontwikkeling

Tineke van Geffen

Inspirator in Sales & Relatiebeheer

Geert-Jan Stenvert

Inspirator in Social media marketing

Joeri Detering

Inspirator in Web Design

Michel Busman

Inspirator in Partnerships & Networks

Rik Leonards

Inspirator in Content & Video Owner R&R media en advies

Diverse experts in e-mail marketing, hospitality trainingen en CRM gezocht.

 Lees veder

Wat ons verbindt

 

Onze missie is ‘blije klanten’. Wij delen de passie om klanten, gasten, cliënten, relaties, burgers of leden, fans en ambassadeurs te maken van een organisatie. Wat jij van ons mag verwachten:

Nieuwsgierig? Neem vrijblijvend contact met ons op.