Onze kernwaarden

 

Ervaring

Weten en begrijpen wat nodig is om klantverwachtingen te overtreffen. Want alleen dit leidt tot connectie met je klanten. Steeds opnieuw leren en groeien, en gefascineerd zijn door wat kan in marketing en technologie.

 

Slagkracht

Staat voor de beweging die CustomerScope veroorzaakt. Resultaat. Make it happen. Niet alleen een rapport afleveren, maar co-creëren. Medewerkers, organisaties en partners laten meebewegen.

 

Verbinding

Staat voor de essentie van ons werk: klanten aan organisaties binden. Naast de opdrachtgever staan, lid worden van zijn team. Verantwoordelijkheid nemen. Samen kijken naar de uitdagingen en met ons netwerk van specialisten de beweging co-creëren.

 

Exciting life

Staat voor het beleven van de dynamiek en inspiratie in het werk. Midden in een wereld vol uitdagingen. Laten zien wat gaaf is en wat er allemaal gebeurt en daarvan genieten.

 

Vernieuwend

Staat voor de essentie van klantgedrevenheid. Hoe krijg je de beweging richting klantgedrevenheid in de hoofden en harten van mensen. Daarvoor is veel vernieuwing nodig in de manier waarop we talent aansturen en connecten en in leiderschap.