Customer academy
‘Trainingen en teams enthousiasmeren.’
Onze core business is kennisdeling en mensen inspireren. Werken aan het vinden, binden en enthousiasmeren van klanten staat of valt met kennis en inzicht. De volgende diensten hebben we hiervoor ontwikkeld:
Trainingen
Training is onontbeerlijk om vaardigheden en betrokkenheid te vergroten. Geregeld verzorgen wij hospitality trainingen.
Onze trainingen stemmen wij altijd af op jouw behoefte en de bedrijfscultuur.
Teamsessies
Een enthousiast team is de basis voor succes. Hiervoor organiseren wij inspirerende teambuilding en kick-off sessies. Samen met jou werken we een maatwerk aanpak uit en zorgen we voor nieuwe impulsen voor het team.
Kennissessie
‘Professioneel Facebook Marketing Implementeren’
Facebook gaat veel verder dan content delen. Facebook is op dit moment hét kanaal om klanten te vinden, te binden en tot loyale fans te maken. Tijdens de kennissessie ga we dit belichten en vertalen naar een aanpak voor jou.
Kennissessies
“Excellente service (hospitality) implementeren’
In deze kennis gaan we de 8 succesfactoren verkennen waardoor klanten graag zaken met je doen en echt enthousiast worden. En ga je de inzichten direct toepassen.
Kennissessie
‘Meer succes door betere online marketing’
Wil je meer begrijpen van online marketing. En direct resultaatverbetering en beheersing van je kosten, dan is deze sessie echt iets voor jou.
Kennissessies
“Opzetten optimale digitale marketingstrategie’
De kennissessie optimale digitale marketingstrategie geeft je uitgebreid houvast hoe je meer website bezoekers converteert tot leads en ze vervolgens opvolgt tot het klanten zijn. De trend in BtB ondernemingen.
Lezingen en dagvoorzitter
Regelmatig geven wij onze lezing: ‘de 8 bouwstenen voor excellente klantgerichtheid’. Tijdens de bijeenkomst worden de bouwstenen aangedragen, die klanten echt enthousiast maken en waardoor men graag zaken met je doet.
Wij worden beoordeeld met een 9,4.