Anco van Geffen zijn passie en droom

30 Jaar hospitality en klantverwachtingen overtreffen.

Anco van Geffen

Anco van Geffen is mede eigenaar en oprichter van CustomerScope. Het leveren van diensten is mensenwerk en vraagt om inleving in de behoefte van je klanten. Diensten leveren is ook het vormen van organisatieculturen, waarin medewerkers op de beste manier voor de dag komen. Dit is geen vanzelfsprekendheid. Het vraagt om hands on vooroplopen en mensen inspireren.

Na mijn studie ga ik aan de slag in de hospitality-branche en nu, 28 jaar later, ben ik trots op de bijzondere en mooie merken waarvoor ik werkzaam ben geweest. Internationale bedrijven die trendsetters zijn als het gaat om klantbeleving en digitalisering. Dat zijn de plekken waar ik mijn vak heb geleerd: het overtreffen van verwachtingen, loyale klanten krijgen en organisaties laten uitblinken in marktgerichtheid door ze zeer relevant te laten worden voor de consument. En altijd gaat het om mensenwerk. Daarvoor heb ik de energie en daarvan krijg ik energie.

Toen het internet nauwelijks bestond

Tijdens mijn eerste baan bestaat internet nog nauwelijks en moeten sociale media nog worden uitgevonden. Ik heb het geluk dat ik vanaf de opkomst van web 2.0 (social web) in 2001 in het hart van operations en marketing actief ben. Dit leidt ertoe dat ik ervaring opdoe in bedrijfsculturen waarin mensen merkbeloftes waarmaken, data worden ingezet om persoonlijk relevant te worden, beleving en inspiratie centraal staan en online hierop naadloos is aangesloten. Digitale marketing en social media bepalen immers het belangrijkste deel de klantreis.

Ondernemingen zich laten onderscheiden in klantgerichtheid / klantbeleving en verrijken met e-business toepassingen is mijn leven geworden.