Anco van Geffen zijn passie en droom

30 Jaar organiatieontwikkeling.

Anco van Geffen

 

Na mijn studie ben ik aan de slag gegaan in de hospitality-branche en nu, 30 jaar later, ben ik trots op de bijzondere en mooie merken waarvoor ik werkzaam ben geweest. Internationale bedrijven die trendsetters zijn als het gaat om klantbeleving en digitalisering. Dat zijn de plekken waar ik mijn vak heb geleerd: het overtreffen van verwachtingen, loyale klanten krijgen en organisaties laten uitblinken in marktgerichtheid.

Wil je dat ondernemingen zich kunnen onderscheiden op het gebied van een excellente service/klantbeleving en digitale marketing, dan moet je je niet alleen in kunnen leven in de behoefte van je klanten. Maar ook organisatieculturen kunnen vormen waarin medewerkers op de beste manier voor de dag komen. Dit gaat natuurlijk niet vanzelf. Het vraagt om hands-on vooroplopen en de gave om mensen te inspireren. Daarvoor heb ik de energie en daarvan krijg ik energie.

Toen het internet nauwelijks bestond

 

Tijdens mijn eerste baan bestaat internet nog nauwelijks en moeten sociale media nog worden uitgevonden. Ik heb het geluk dat ik vanaf de opkomst van web 2.0 (social web) in 2001 in het hart van operations en marketing actief ben. Dit leidt ertoe dat ik ervaring opdoe in bedrijfsculturen waarin mensen merkbeloftes waarmaken, data worden ingezet om persoonlijk relevant te worden, beleving en inspiratie centraal staan en online hierop naadloos is aangesloten. Digitale marketing en social media bepalen immers het belangrijkste deel de klantreis.

Ondernemingen zich laten onderscheiden in klantgerichtheid / klantbeleving en verrijken met e-business toepassingen is mijn leven geworden.

FraaI en compleet programma met ruimte voor de specifieke kernwaarden van de onderneming. Kortom effectief maatwerk, uitgevoerd met inzicht een passie. Value for money, Anco!

Jan Bovenlander

Directeur, Booz BV

‘Onze strategiedag met acht ondernemers, bedoeld om te zoeken naar een verdienmodel voor ons business-initiatief, was een groot succes. Tijdens het proces werden we strak begeleid daar waar dat nodig was en kregen we vrijheid op de momenten dat we zelf vooruitgang boekten. Niet het schema en/of de planning waren leidend, maar onze doelen. Anco heeft dit heel knap opgevangen. Het resultaat van de dag was concreet en helder, en geeft een duidelijke houvast voor het vervolg.’ Ondernemerscollectief Midden Brabant

Ernst, Voorzitter

Anco van CustomerScope heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten. Nieuwe processen in ons bedrijfs dna geïmplementeerd. Op zo’n manier dat het niet voelde alsof er iemand alleen maar van buitenaf naar keek, maar zeer betrokken en met veel passie alsof CustomerScope Allround was.

Wij zijn enorm geholpen met de nieuwe inzichten op het gebied van hospitality en online marketing.

Marc Bonte

Eigenaar , Sportcenter Allround