Tineke van Geffen
Tineke van Geffen is mede eigenaar van CustomerScope. Het is 2008 als ik besluit om met mijn gezin te gaan varen. Vooral het gevoel achter de feiten aan te lopen, beheerst op dat moment mijn leven (en dat van mijn partner). Nu hebben we veertien maanden tijd voor elkaar. Heerlijk!
Eenmaal weer thuis besluit ik om – eindelijk – vorm te gaan geven aan mijn passie: een eigen bedrijf dat zich toelegt op het ondersteunen van ondernemers bij het meer succesvol worden op het gebied van relatiebeheer, relatiebeheer en accountmanagement.
Mijn visie
Mijn visie is, en dat is inmiddels proefondervindelijk aangetoond, dat als je meer tijd hebt om je echt te verdiepen in de klanten, je veel meer haalt uit je omzetgroeiactiviteiten. Zeker bij MKB-ondernemers in de business-to-business zijn relatiebeheer, goede klantopvolging en proactief netwerken vaak een ondergeschoven kindje. De reden? Die is simpel: tijdgebrek! Wat ik ook ervaar: veel offertes worden geen order, omdat er slecht is geluisterd en last minute zaken moeten worden afgehandeld. Het zet mij ertoe aan om in 2009 Catering support on call op te richten. Met dit bedrijf zet ik professionals in die direct en kortstondig kunnen ondersteunen bij de hierboven geschetste zaken.
Door met ondernemers te sparren, ontdek ik ook dat het ze aan tijd, geld en kennis ontbreekt om de organisatie echt te richten op klantrelaties en het binden van (die) relaties. Er is zoveel te winnen als de gehele organisatie samenwerkt bij het waarmaken van beloftes.