Serviceverlening, ons vak.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Werken aan excellente service

“De kunst om je klantverwachtingen te overtreffen”.

Excellente service is een strategie die zich richt op het overtreffen van klantverwachtingen. Dit omdat alleen dit leidt tot klanten die zich echt begrepen voelen door jouw organisatie en zich verbinden.

Deze aanpak leidt tot aanzienlijke rendementsgroei, loyale klanten en groei in customer lifetime value. Onderstaand vind je diverse opties die je snel zullen helpen.

Meer weten over werken aan excellente service?

 

Service excellence is dé strategie om klanten te binden. Dit lukt alleen als in ieder klantcontact de verwachting wordt overtroffen.  Als je hele organisatie dit centraal stelt in haar aanpak, dan leidt dit gegarandeerd tot meer herhaalaankopen, retentie, merkvoorkeur, online engagement en lagere verkoopkosten. 

De vraag die iedere ondernemer zich daarom zou moeten stelen is: worden de klantverwachtingen waargemaakt of zelfs overstegen? Alleen het overtreffen van klantverwachtingen leidt tot duurzaam vertrouwen. Verwachtingen waarmaken leidt tot een 8, verwachtingen overtreffen tot een 9+.

Hoe werkt jouw team aan excellente service?

Test jezelf in 4 minuten

Om  te weten waar je staat en waar je de focus op kunt richten, hebben we een gratis team assessment ontwikkeld. Een leuke manier om een gezamenlijke visie te ontwikkelen.

 

De klant-contactmomenten (touchpoints) in beeld brengen.

Organisaties zijn regelmatig nogal intern gericht. Service en beleving is daardoor ondergeschikt aan regels, procedures en afdelingsbelangen. Wij adviseren daarom altijd de customer journey in beeld brengen. Hierdoor krijg je een goed zicht op de touchponits en de uitwerking die deze hebben op de klantbeleving.

Gratis whitepaper:

Hoe implementeer je een service excellence strategie. 

Maak kennis met de 8 succesfactoren achter klantgerichte organisaties die uitblinken in service excellence. Een nuttig handboek, boordevol tips en achtergronden die je beslist helpen. Overigens ontvangen wij bijzonder enthousiaste reacties van onze lezers. (5 minuten lezen)

CustomerScope gezien in:

Kennissessie:

‘Word ook een excellente dienstverlener’

Wil je meer te weten komen over service excellence en doorgronden hoe je dit kunt implementeren? Onze kennissessie biedt uitkomst.

In circa 2 1/2 á 3 uur verzorgen wij deze privésessie bij jou op locatie.

Download gratis onze whitepaper

 

‘Alles over het implenteren van service excellence’.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Share This