Specialist in klantgericht ondernemen.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Werken aan een klantgericht ondernemen garandeert omzetgroei.

Klantgericht ondernemen gaat om (her)organiseren van je bedrijf.  In elk klantcontact met een organisatie wil een klant het gevoel ervaren belangrijk te zijn. En dat hem/haar irritaties bespaard blijven. Een interne en externe klantgerichte focus van alle medewerkers helpt dit te bewerkstelligen. Onderstaand tips en tools die je beslist zullen helpen.

Waar gaat het bij klantgericht ondernemen over.

Klantgerichtheid is de mate waarin een organisatie in elke beslissing die zij neemt, in elk overleg of procedure het belang van haar klanten centraal stelt.”

Succesvolle organisaties maken er in elk overleg een speerpunt van om klantervaringen te evalueren en te verbeteren. Dit leidt ertoe dat samenwerking tussen afdelingen verbetert, serviceverlening optimaliseert, online ervaringen beter worden, systemen en procedures naadloos samenwerken en organisaties wendbaar worden. De klant ervaart in alles dat hij of zij centraal staat. Wij noemen dit “lerende organisaties”

CustomerScope gezien in:

Kennissessie:

‘Word ook een excellente dienstverlener’

Wil je meer te weten komen over hoe je klanten centraal stelt in je dagdagelijkse werkzaamheden. Dan is onze kennissessie een uitkomst.

In circa 2 1/2 á 3 uur verzorgen wij deze privésessie bij jou op locatie.

Hoe werkt jouw team aan klantgerichtheid?

‘In 4 minuten heb je inzicht’.

Als specialist in klantgericht ondernemen hebben wij een handige gratis team assessment ontwikkeld. In 4 minuten ontdek je of jouw teamleden de klant centraal stellen in elke beslissing. 

Gratis whitepaper:

Acht tips om klantgerichter te werken. 

Maak kennis met de 8 succesfactoren achter customer delight. Een nuttig handboek, boordevol tips en achtergronden die je beslist helpen. Overigens ontvangen wij bijzonder enthousiaste reacties van onze lezers. (5 minuten lezen)

‘Het team van CustomerScope heeft zeer veel kennis van hospitality en consumentengedrag. Op een effectieve manier is dit vertaald in een meer klantgerichte organisatie en creatievere oplossingen om onze medewerkers hiervoor te motiveren. Ze brengen een enorme expertise en ervaring mee om de omzet en klantbeleving te verbeteren en zijn bovendien zeer prettig om mee te werken.’ UL (Working for a Safer World since 1894.)

Berend, Managing Dirctor UL (Working for a Safer World since 1894.)

Benieuwd? Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Door de website van CustomerScope te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om voor jou de beste surfervaring mogelijk te maken. Als je doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van de cookie-instellingen of je klikt op "Accepteren" hieronder, dan ben je akkoord met deze instellingen.

Sluiten