Klantenthousiasme realiseren, ons vak.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Werken aan klantgericht ondernemen, dit helpt je!

Klantgericht ondernemen gaat over het bieden van bijzonder klantervaringen in alle online activiteiten en fysieke contacten. Veel bedrijven verkopen vandaag de dag identieke producten, waardoor alleen nog een excellente serviceverlening en relevante online marketing het verschil maken. Succesvolle bedrijven blinken hierin uit. En weten als geen ander relaties met hun klanten op te bouwen waardoor deze zich gerespecteerd en gewaardeerd voelen. Onderstaand inzichten en oplossingen die je beslist zullen helpen.

Waar gaat het bij klantgericht ondernemen over.

Klantgerichtheid optimaliseren gaat verder dan het werken aan klanttevredenheid. Niet alleen willen consumenten zich gerespecteerd en gewaardeerd willen voelen, als mens. Ze verwachten ook dat de organisatie ze echt begrijpt en bereid is een extra stap voor ze te doen. De vraag die iedere ondernemer zich zou moeten stelen is: worden de klantverwachtingen waargemaakt of zelfs overstegen? Alleen het overtreffen van klantverwachtingen leidt tot duurzaam vertrouwen. Verwachtingen waarmaken leidt tot een 8, verwachtingen overtreffen tot een 9+.

” Klantgericht ondernemen is een strategie gericht op het verankeren van klantenthousiasme in je bedrijfscultuur”.

Hoe werkt jouw team aan klantgerichtheid?

‘In 4 minuten heb je inzicht’.

Als specialist in klantgericht ondernemen hebben wij een handige gratis team assessment ontwikkeld. In 4 minuten ontdek je hoe jullie werken aan klantenthousiasme. Inclusief een nuttige toelichting over consumentengedrag.

Gratis whitepaper:

“De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie”. 

Maak kennis met de 8 succesfactoren achter customer loyalty. Een nuttig handboek, boordevol tips en achtergronden die je beslist helpen. Overigens ontvangen wij bijzonder enthousiaste reacties van onze lezers. (5 minuten lezen)

Breng de belangrijkste klant-contactmomenten (touchpoints) in beeld!

Organisaties zijn regelmatig nogal intern gericht. Klantbeleving is daardoor ondergeschikt aan regels, procedures en afdelingsbelangen. Wij adviseren daarom altijd de klantbehoeftes tijdens de customer journey in beeld te brengen. Een customer journey map helpt je om alle touchpoints te beoordelen op hun doel en uitwerking op de klantbeleving. 

CustomerScope gezien in:

Kennissessie:

‘Word ook een excellente dienstverlener’

Wil je meer te weten komen over klantenthousiasme bereiken. En hoe je dit verankerd binnen jouw organisatie, dan is onze kennissessie een uitkomst.

In circa 2 1/2 á 3 uur verzorgen wij deze privésessie bij jou op locatie.

‘Het team van CustomerScope heeft zeer veel kennis van hospitality en consumentengedrag. Op een effectieve manier is dit vertaald in een meer klantgerichte organisatie en creatievere oplossingen om onze medewerkers hiervoor te motiveren. Ze brengen een enorme expertise en ervaring mee om de omzet en klantbeleving te verbeteren en zijn bovendien zeer prettig om mee te werken.’ UL (Working for a Safer World since 1894.)

Berend, Managing Dirctor UL (Working for a Safer World since 1894.)

Benieuwd? Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Download gratis onze whitepaper

‘Bereik ook Klantenthousiasme en memorabele klantbeleving’.

Share This