Onze kennisbank
“Digitale marketing helpt je klanten te vinden, te binden en trouwe fans te maken
In onze kennisbank vind je handig informatie die je helpt bij het opzetten van een goede digitale marketing aanpak.
Introductie in digital marketing
Verbinden met jouw doelgroep op het juiste kanaal.
Een optimale online marketing aanpak voor Business tot Business (leadgeneratie)
Inbound marketing leidt tot meer leads, sales en een hogere klantloyaliteit.
Een socialmediastrategie opzetten
Alles over het opzetten van een goede aanpak en doelgroepen benaderen.
Een goede content strategie opzetten
Optimaal inspelen op de contentbehoefte tijdens de koopreis.
Uitwerken van een waardepropositie
De website bezoeker moet direct ervaren wat je uniek maakt
Customer engagement, klanten online verbinden
Online verbinden met klanten, hoe doe je dit.
Wat is klantbeleving (customer experience)
Excelleren, omdat elk klantcontact een moment van de waarheid is.
Customer Journey design, uitwerken van de klantreis
Leer wat dit is, waarom je het moet weten en hoe je dit zelf opzet.
Buyer Persona (ijkpersoon)
Door een persona creëer je ‘echte’ mensen i.p.v. doelgroepen.
Momenten van de waarheid
Hoe gebruikerservaringen het koop- en oriëntatieproces beïnvloeden.
Loyaliteit meten, hoe doe je dit
NPS het strategische kengetal dat iedere directie zou moeten meten.
Klantfeedback monitoren
Klantervaringen monitoren hoe doe je dit en waar let je op.