Onze kennisbank
“Alles over het opzetten van een goede digitale aanpak ten behoeve van vinden, binden en trouwe fans”
In onze kennisbank vind je handig informatie die je helpt bij het opzetten van een goede digitale marketing aanpak.
Download gratis
Whitepaper: 'een contentstrategie opzetten'
Alles over relevante content maken en optimaal inzetten via marketingkanalen.
Handboek: 'zelf een zoekwoord onderzoek opzetten'
Een uitgebreid stappenplan om de juiste zoekwoorden te bepalen.
Whitepaper: 'inbound marketing'
Maak van al je online, social media en salesinspanningen een conversie machine.
Whitepaper: 'BtB marketing en Sales groeistrategie opzetten'
Meer groei door een betere samenwerking tussen sales en marketing.
Whitepaper: 'een optimale digitale strategie opzetten'
Via digitale middelen een optimale marketing en sales aanpak bereiken.
Stappenplan: 'persona opstellen en onderzoeksopzet'
Maak zelf een persona in 3 stappen. In deze whitepaper tref je een handleiding aan.
Handboek: 'scoren met online marketing'
Voor MKB. Opzetten van een succesvolle online aanpak voor meer websitebezoekers.
Whitepaper: 'opzetten goede Facebook strategie'
Voor MKB busines. Vol tips en praktische handleidingen.
E-boek: 'business model innovatie'
Het e-book Business Model Generation om een optimaal business plan te maken.
Whitepaper: 'de 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie'
Een must have als je wilt werken aan excellente service.
Zelftest: 'klantgerichtheid assessment'
Hoe werkt jouw team aan klantenthousiaste. Doe deze test.
Achtergrondinformatie bij het opzetten van een digitale strategie.
Introductie in digital marketing
Verbinden met jouw doelgroep op het juiste kanaal.
Een optimale online marketing aanpak voor Business tot Business (leadgeneratie)
Inbound marketing leidt tot meer leads, sales en een hogere klantloyaliteit.
Een socialmediastrategie opzetten
Alles over het opzetten van een goede aanpak en doelgroepen benaderen.
Een goede content strategie opzetten
Optimaal inspelen op de contentbehoefte tijdens de koopreis.
Uitwerken van een waardepropositie
De website bezoeker moet direct ervaren wat je uniek maakt
Customer engagement, klanten online verbinden
Online verbinden met klanten, hoe doe je dit.
Wat is klantbeleving (customer experience)
Excelleren, omdat elk klantcontact een moment van de waarheid is.
Customer Journey design, uitwerken van de klantreis
Leer wat dit is, waarom je het moet weten en hoe je dit zelf opzet.
Buyer Persona (ijkpersoon)
Door een persona creëer je ‘echte’ mensen i.p.v. doelgroepen.
Momenten van de waarheid
Hoe gebruikerservaringen het koop- en oriëntatieproces beïnvloeden.
Wat is Klantloyaliteit
Achtergronden, hoe je het bereikt en handige insights.
Loyaliteit meten, hoe doe je dit
NPS het strategische kengetal dat iedere directie zou moeten meten.
Klantfeedback monitoren
Klantervaringen monitoren hoe doe je dit en waar let je op.