Kennisbank, hulp bij:

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.
  1. Home
  2.  » Kennisbank

 Onze kennisbank

“Alles over het opzetten van een goede digitale aanpak ten behoeve van vinden, binden en trouwe fans”

 

In onze kennisbank vind je handig informatie die je helpt bij het opzetten van een goede digitale marketing aanpak.

Download gratis

Handboek content marketing

Whitepaper: 'een contentstrategie opzetten'

Alles over relevante content maken en optimaal inzetten via marketingkanalen.

Stappenplan voor het opzetten van een zoekwoordstrategie

Handboek: 'zelf een zoekwoord onderzoek opzetten'

Een uitgebreid stappenplan om de juiste zoekwoorden te bepalen.

Handboek inbound marketing

Whitepaper: 'inbound marketing'

Maak van al je online, social media en salesinspanningen een conversie machine.

e-boek marketing en sales groeistrategie

Whitepaper: 'BtB marketing en Sales groeistrategie opzetten'

Meer groei door een betere samenwerking tussen sales en marketing.

Gratis Eboek digitale marketing

Whitepaper: 'een optimale digitale strategie opzetten'

Via digitale middelen een optimale marketing en sales aanpak bereiken.

Stappenplan: 'persona opstellen en onderzoeksopzet'

Maak zelf een persona in 3 stappen. In deze whitepaper tref je een handleiding aan.

Handboekl Online Marketing 2021

Handboek: 'scoren met online marketing'

Voor MKB. Opzetten van een succesvolle online aanpak voor meer websitebezoekers.

handleiding facebook

Whitepaper: 'opzetten goede Facebook strategie'

Voor MKB busines. Vol tips en praktische handleidingen.

E-boek: 'business model innovatie'

Het e-book Business Model Generation om een optimaal business plan te maken.

Whitepaper: 'de 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie'

Een must have als je wilt werken aan excellente service.

Zelftest: 'klantgerichtheid assessment'

Hoe werkt jouw team aan klantenthousiaste. Doe deze test.

Achtergrondinformatie bij het opzetten van een digitale strategie.

Introductie in digital marketing

Verbinden met jouw doelgroep op het juiste kanaal.

Een optimale online marketing aanpak voor Business tot Business (leadgeneratie)

Inbound marketing leidt tot meer leads, sales en een hogere klantloyaliteit.

Een socialmediastrategie opzetten

Alles over het opzetten van een goede aanpak en doelgroepen benaderen.

Een goede content strategie opzetten

Optimaal inspelen op de contentbehoefte tijdens de koopreis.

Uitwerken van een waardepropositie

De website bezoeker moet direct ervaren wat je uniek maakt

Customer engagement, klanten online verbinden

Online verbinden met klanten, hoe doe je dit.

Wat is klantbeleving (customer experience)

Excelleren, omdat elk klantcontact een moment van de waarheid is.

Customer Journey design, uitwerken van de klantreis

Leer wat dit is, waarom je het moet weten en hoe je dit zelf opzet.

Buyer Persona (ijkpersoon)

Door een persona creëer je ‘echte’ mensen i.p.v. doelgroepen.

Momenten van de waarheid

Hoe gebruikerservaringen het koop- en oriëntatieproces beïnvloeden.

Wat is Klantloyaliteit

Achtergronden, hoe je het bereikt  en handige insights.

Loyaliteit meten, hoe doe je dit

NPS het strategische kengetal dat iedere directie zou moeten meten.

Klantfeedback monitoren

Klantervaringen monitoren hoe doe je dit en waar let je op.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.